آیا مراجعه کننده ارتودنسی دندان در مشهد می‌تواند در حین انجام درمان ارتودنسی مشهد متخصص ارتودنسی خود را عوض کند ؟ به گفته بهترین متخصص ارتودنسی مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد

درمان ارتودنسی دندان های نامرتب و ردیف کردن دندانهای ناصاف یک درمان زمان دار می باشد. گاهی اوقات زیباجویان ارتودنسی تمایل دارند که در حین انجام درمان ارتودنسی به دلایل مختلف پزشک درمانگر ارتودنسی خود را عوض کنند یا برای ادامه درمان به متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک دیگری در مشهد مراجعه کنند .
درمان ارتودنسی مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد، به طور مثال چون حداقل بین یک سال تا یک سال و نیم زمان درمان ارتودنسی طول می‌کشد و از طرفی متخصص ارتودنسی دندان مشهد اول به همه جوانب درمان آگاه بوده و درمان را برای بیمار آغاز نموده است همیشه توصیه بر این است که درمان ارتودنسی توسط یک متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد آغاز شود و توسط همان متخصص درمان نامرتبی دندان ها در مشهد خاتمه پیدا کند .
چون بطور مرسوم ادامه یک درمان ناقص یک روند پر چالش ارتودنسی می‌باشد و اغلب متخصص های ارتدنسی دندان در مشهد بر این عقیده اند که بهتر است آغاز و خاتمه یک درمان ارتودنسی در مشهد توسط همان متخصص ارتودنسی شروع‌کننده درمان ارتودنسی مشهد انجام پذیرد.
خیلی بهتر است که مراجعه کننده ارتودنسی در ابتدای درمان ردیف کردن دندان های نامنظم خود همه جوانب را در نظر گرفته و بعد از تحقیق و مشاوره های کافی متخصص ارتودنسی خوب در مشهد را انتخاب و صفر تا صد درمان ارتودنسی را نزد همان متخصص ارتودنسی فک و صورت انجام دهند.

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب