ارتودنسی مخفی یا ارتودنسی لینگوال در مشهد و در استان خراسان رضوی

متخصص ارتودنسی برای حرکت دادن و جابجایی دندان های نامنظم ومرتب کردن و ردیف کردن دندان های کج ، به دستگاه های ثابت ارتودنسی نیاز دارد. دستگاه های ثابت ارتودنسی ، انواع مختلفی دارند . متخصص زیبایی دندان ، اغلب دستگاه های ثابت ارتودونسی و ارتوپدی فک و صورت را روی سطح باکالی یا روی سطوح بیرونی دندان ها نصب می کند. 

به طور معمول متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت براکت های استیل و براکت های سرامیکی یا براکت های پلاستیکی شفاف به همراه سیم های استیل ارتودنسی را ، بر روی سطوح خارجی دندان ها متصل می کند. اما بعضی از بیماران به دلیل نوع شغل و تعاملات اجتماعی خود ، با دیده شدن براکت های ثابت ارتودنسی هنگام لبخند زدن و صحبت کردن مشکل دارند .

اما تمایلی به استفاده از پلاک های شفاف یا الاینرهای شفاف نیز به دلیل متحرک بودن پلاک های شفاف ونیاز به همکاری تمام وقت آنها ، ندارند . و چون تمایل دارند هیچ دستگاه ارتودنسی روی سطوح دندان ها دیده نشود ، براکت های سرامیکی یا براکت های پلاستیکی شفاف را نیز نمی پسندند .

برای این دسته از مراجعین ارتودنسی ، متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت مشهد ، به عنوان یک گزینه می تواند از ارتودنسی لینگوال  با براکت های مخفی یا همان ارتودنسی مخفی در مشهد  استفاده کند . مهم ترین مزیت ارتودنسی مخفی ، غیر قابل مشاهده بودن و پنهان بودن براکت های لینگوال است ، چون براکت های ارتودونسی مخفی به سطوح داخلی دندان ها متصل می شوند و از نمای ظاهری اثری از براکت های ارتودونسی مخفی به چشم نمی خورد .

از معایب براکت های لینگوال می توان به احتمال تحریک بافت زبان وبافت های مخاطی زیر زبان اشاره نمود. همچنین به دلیل دسترسی سخت تر افراد به براکت های لینگوال در فرایند مسواک زدن ونخ دندان کشیدن ، احتمال تمیز نشدن کامل این براکت های مخفی وجود دارد که ممکن است در دراز مدت ، خطر پوسیدگی دندان ها یا پوسیدگی در نواحی بین دندانی و افزایش تجمع پلاک دندانی و جرم  در اطراف براکت های مخفی لینگوال را به دنبال داشته باشد .

از طرفی مراحل ساخت و نصب این براکت های مخفی در مشهد از حالت معمول ارتودنسی پیچیده تر بوده و نیاز به مراحل سخت لابراتواری دارد که شامل قالبگیری از دندان ها ، نصب براکت ها در لابراتوار روی کست های گچی ، وآماده سازی براکت های چیده شده روی تری اختصاصی خواهد بود که تمام این مراحل میتواند باعث افزایش تعرفه ارتودنسی مخفی دراستان خراسان رضوی ودر مشهد در سال99 شود.

هزینه ارتودنسی مخفی در مشهد در سال 98 از ارتودنسی معمولی با براکت های استیل ، براکت های سرامیکی یا براکت های پلاستیکی شفاف بیشتر است . هزینه ارتودنسی مخفی فک بالا و فک پایین یا هزینه ارتودنسی لینگوال دندان نامرتب در مشهد به طور اقساطی در طی درمان دریافت می شود.

قیمت ارتودنسی مخفی دندان کج در مشهد به شکل توافقی اخذ می شود و هزینه ارتودنسی مخفی یا هزینه ارتودنسی لینگوال در سال99 در مشهد در مطب تخصصی ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد دراستان خراسان رضوی ، به شکل اقساط از ابتدا از مراجعین محترم دریافت می گردد و همکاری لازم با آنان برای شرایط پرداخت هزینه ارتودونسی لینگوال به عمل می آید.

به نظر خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنتیست خوب در مشهد انتخاب نوع و دستگاه مورد استفاده در ارتودنسی و نیز سن مناسب برای انجام درمان ارتودنسی و ارتوپدی فک بسته به نظر متخصص ارتودنسی خوب و متخصص ناهنجاری های فکی دندانی در مشهد است.

مهم ترین مطلب :

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد ، تاکید می کند که برای درمان مرتب کردن دندان های کج حتما  با دندانپزشک  متخصص خود مشورت کنید .

توصیه می شود از خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی  فک و صورت در مشهد  بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی ، جهت درمان ارتودنسی مخفی یا ارتودنسی لینگوال در مشهد ( سیم کشی مخفی دندان نامرتب در استان خراسان رضوی )و درمان مشکلات فکی مشاوره رایگان دریافت کنید .

یکی از شاخه های متخصصین زیبایی دندان در مشهد ، متخصصین ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت هستند که خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد(ارتودنسی مشهد ) در مشهد یکی از بهترین متخصص های زیبایی دندان در مشهد  وارتودنسی مشهد ، هستند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد ، ارتودنسی مشهد، با کسب تجربه های بسیار و کسب مدارج ممتاز در درمان تخصصی بیماران ارتودنسی بعنوان بهترین متخصص زیبایی دندان در شهر مشهد و  در استان خراسان رضوی (بهترین متخصص ارتودنسی خوب ، ارتودنسی مشهد ) در حال فعالیت هستند.

در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد ، ارتودنسی مشهد ،(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت) که بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد است با پرداخت اقساطی و ارزان هزینه ارتودنسی قسطی فک بالا و پایین اقساطی در مشهد و دراستان خراسان رضوی در سال 98 و 99 منتظر ملاقات شما هستیم.

جهت پرداخت قیمت ارزان و قسطی درمان ارتودنسی اقساطی در سال 99 در مشهد (یعنی به شکل تدریجی ) و ردیف کردن دندان های کج و نامنظم  در مطب تخصصی ارتودنسی (بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) سرکار خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد، ارتودنسی مشهد ،( بهترین متخصص ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، سیم کشی  مخفی دندان نامرتب در مشهد))  بشکل تعرفه تقسیط شده با شما مراجعین عزیز مساعدت لازم بعمل خواهد آمد.

بهترین دندانپزشک ارتودنتیست مشهد به دلیل نوع سختی و نوع کار ارتودونسی و مرتب سازی دندان ها برای افراد مختلف هزینه ارتودنسی اقساطی وارزان یک دندان کج در مشهد و قیمت ارتودونسی ارزان و قسطی دندان در سال  98 و99 در استان خراسان رضوی  را بطور تقریبی برای هر فرد و با توجه به مشکل دندانی و فکی وی تعیین می کند.

هزینه ارتودنسی ارزان دندان نامنظم در مشهد به شکل اقساطی پرداخت می شود  که معمولا در جلسه ابتدایی درمان (ارتودنسی مشهد ، در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، سیم کشی  مخفی دندان نامنظم در مشهد) با نصب دستگاه ها یک پنجم کل خرج و مخارج ارتودنسی و  یا قیمت یا تعرفه ارتودنسی دندان نامرتب در مشهد پرداخت شده ودر جلسات بعدی چکاپ ها (بطور ماهانه ) مابقی هزینه درمان ارتودنسی مشهد برای دندان کج و نامنظم  در استان خراسان رضوی بطور توافقی از مراجعین محترم اخذ می گردد .

بطوری که خرج و مخارج ارتودنسی و قیمت ارتودنسی ارزان و قسطی در مشهد و استان خراسان رضوی در سال 99 در طی مدت زمان درمان ارتودونسی مشهد بطور تدریجی و با تعرفه مخارج تقسیط شده ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد، ارتودنسی مشهد) پرداخت می شود.

قیمت ارتودنسی ارزان و قسطی لینگوال و هزینه ارزان و قسطی ارتودنسی نامرئی فک بالا و فک پایین ، بعد از بررسی و معاینه دقیق برآورد می شود. هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه تامین اجتماعی  یا خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه نیروهای مسلح یا هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه دانا  یا هزینه ارتودنسی با بیمه کارآفرین و بیمه ایران و هزینه ارتودنسی ارزان با بیمه بانک ملی و بانک مسکن در مشهد در سال 99 متفاوت است وبیماران می توانند از پوشش بیمه ای خود جهت پرداخت آسانتر خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی دندان در مشهد استفاده کنند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ،ارتودنسی مشهد) با اخذ مدرک دندانپزشکی عمومی و تخصص ارتودنسی مشهد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از بهترین متخصص های ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ) می باشند.

برای مشاهده مقالات ارتودنسی مشهد و سایر مقالات مرتبط به وب سایت دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت مشهد ( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد  ، سیم کشی  مخفی دندان کج در مشهد)مراجعه کنید.

برای انجام بهترین مرتب سازی دندان ها در مشهد و یا ارتودنسی خوب مشهد  و استان خراسان رضوی به دکتر نجمه تحویلدار نژاد ، بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در استان خراسان رضوی،ارتودنسی مشهد  ، سیم کشی  مخفی دندان نامرتب در مشهد) مراجعه کنید.

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب