درمان فک بالای عقب رفته در مال اکلوژن کلاس سه فکی با دستگاه تانگ گارد و فیس ماسک به گفته دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین دکتر ارتودنسی مشهد و استان خراسان رضوی

درمان فک بالای عقب رفته در مال اکلوژن کلاس سه فکی با دستگاه تانگ گارد و فیس ماسک به گفته دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین دکتر ارتودنسی مشهد و استان خراسان رضوی

 

ارتودنسی دندان شامل مشکلات دندانی و مشکلات فکی می شود .در بعضی از بیماران صرفاً دندان های فک بالا و فک پایین دچار نامنظمی هستند و راست کردن دندانهای نامرتب مستلزم انجام درمان ارتودنسی دندان می باشد.
بنا به نظر بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مقطع عمومی دندانپزشکی و مقطع تخصصی ارتودنسی از مشهد دارای بورد تخصصی ناسیونال درمان ارتودنسی دندان بایستی توسط بهترین متخصص ارتودنسی دندان و متخصص سیم کشی دندان کج انجام شود.
در دسته دیگر از بیماران علاوه بر مشکلات دندانی و کجی دندان ها مشکلات اسکلتی در ساخت فک ها و موقعیت فک بالا نسبت به فک پایین در بعد قدامی خلفی یا افقی صورت و نیز در بعد عمودی که شامل ارتفاع صورت می باشد وجود دارند.
دکتر نجمه تحویلدار نژاد از دکترهای خوب ارتودنسی در مشهد و بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی برای درمان مشکلات اسکلتی و مال اکلوژن های فکی باید در سن رشد به کمک پلاک های فانکشنال مشکل را درمان کرد .
به عقیده دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی مشهد دارای رتبه ۴ آزمون تخصص و از دکترهای خوب متخصص ارتودنسی در مشهد و دکتر ارتودنسی دندان در مشهد و در استان خراسان رضوی درمان با پلاک های فانکشنال در سن مناسب در نوجوانان و کودکان در سن رشد می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و به کمک این پلاک های متحرک درمان ارتودنسی دندان باعث تغییرات شگرف در ظاهر صورت و چهره افراد می شود.
یکی از مال اکلوژن های فکی ناهنجاری اسکلتی کلاس ۳ فکی می‌باشد.
بهترین متخصص رشته ارتودنسی دندان و فک در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد دکتر خوب ارتودنسی دندان و متخصص ارتوپدی فک و صورت در مشهد و از بهترین دکترهای زیبایی دندان در مشهد و در استان خراسان رضوی علت ناهنجاری فکی کلاس سه ، دو عامل عمده می باشد.
دکتر نجمه تحویلدار نژاد دکتر خوب ارتودنسی دندان در مشهد و در استان خراسان رضوی توضیح میدهند علت ایجاد ناهنجاری کلاس ۳ اسکلتی می‌تواند یا کمبود رشد فک بالا در بعد قدامی خلفی یا همان فک که بالای عقب رفته باشد و یا بالعکس علت مال اکلوژن فکی کلاس ۳ به دلیل افزایش رشد بیش از حد پایین نسبت به فک بالا یا فک پایین بیرون زده باشد.
در این حالت در ظاهر صورت و در چهره نمای نازیبایی ایجاد می‌شود.
به گفته دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین دکتر متخصص ارتودنسی دندان در مشهد و از دکتر های خوب ارتودنسی دندان و فک در مشهد و در استان خراسان رضوی دندان های فک بالا به جای همپوشانی مثبت یا اورجت مثبت روی دندان های پایین عقب تر از دندان‌های فک پایین و در رابطه منفی قرار می گیرند.
علاوه بر ایجاد نمای نازیبا در صورت بیماران با معضل غذا خوردن جویدن تکلم و احتمال گاز گرفتن بافت لبها و گونه ها مواجه می شوند.
به دلیل بیرون زدگی فک پایین ظاهر نازیبا در صورت بیمار کاهش روحیه مثبت بیماران کاهش اعتماد بنفس کاهش رضایتمندی و نیز کاهش کیفیت زندگی افراد می شود.
که این مسئله می‌تواند در تمام جنبه های زندگی روی سلامت روحی و اجتماعی افراد تاثیر گذار می باشد .
دکتر خوب ارتودنسی دندان در مشهد و متخصص ارتودنسی خوب در مشهد و استان خراسان رضوی بهترین متخصص ارتودنسی دندان و فک در مشهد و استان خراسان رضوی دکتر نجمه تحویلدار نژاد دانشی توضیح می دهند در صورتی که بیماران در سنین پایین قبل از سن ۱۲ سالگی مراجعه کنند به دلیل نرم و انعطاف پذیر بودن استخوان ها می توان به کمک پلاک‌ها و دستگاههای خارج دهانی مخصوص رشد فک بالا را تحریک کرد.
بنا به گفته دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و دکتر خوب ارتودنسی دندان درمشهد و در استان خراسان رضوی در صورتی که علت ایجاد مال اکلوژن کلاس ۳ رشد بیش از حد فک پایین باشد به دلیل اینکه نمی‌توان از رشد زیاد فک پایین ممانعت کرد به دلیل اینکه رشد فک پایین همانند رشد قدی تابع توارث و ژنتیک می‌باشد در این بیماران با درمانهای ارتودونسی کار خاصی نمی توان انجام داد.
بهتر است بیماران هیچ درمان ارتودنسی انجام ندهند تا اینکه نهایتا در سن سی سالگی به بعد جراحی فک برای عقب بردن فک پایین شامل جراحی فک به همراه درمان ارتودنسی انجام شود .
از دیدگاه دکتر ارتودنسی مشهد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی دکتر نجمه تحویلدارنژاد در صورتی که علت وجود ناهنجاری کمبود رشد رو به جلوی فک بالا باشد و چهره بیمار حالت عقب رفته در نمای نیمرخ داشته باشد پروفایل صورت در نمای نیمرخ حالت مقعر داشته باشد در سن رشد به کمک سه راهکار درمانی میتوان مشکل بیمار را حل کرد .البته به شرطی که حتماً در سن مناسب درمان انجام شود و بیمار هم همکاری و انگیزه کافی برای استفاده از دستگاه متحرک فانکشنال داشته باشد .
چند راهکار عمده برای درمان فک بالای عقب رفته وجود دارد. اول استفاده از دستگاه خارج دهانی فیس ماسک میباشد.
دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنسی مشهد بهترین متخصص ارتودنسی دندان و متخصص درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد دکتر خوب مرتب کردن دندان های نامنظم در مشهد توضیح می دهند این دستگاه شامل دو پد است که روی چانه و روی پیشانی قرار می‌گیرند .
یک دستگاه خارج دهانی که بیرون از صورت قرار می‌گیرد و به کمک دو عدد کش یا الاستیک به یک پلاک داخل دهانی یا به بند های متصل شده روی دندان های مولر اول متصل میشود و به کمک نیروی کشش الاستیک ها رشد فک بالا تحریک می شود و بیماران به مدت ۱۴ تا ۱۶ ساعت از این دستگاه استفاده می کنند.
از نظر بهترین دکتر سیم کشی دندان کج در مشهد دکتر نجمه تحویلدارنژاد دکتر خوب متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی بهترین متخصص سیم پیچی دندان نامنظم در مشهد کودکان می توانند در اوقات مدرسه از دستگاه استفاده نکنند.
مورد دوم استفاده از یک پلاک متحرک داخل دهانی به نام تانگ گارد می باشد که شامل یک پیچ خط وسط و یک پنجره فلزی در قسمت جلوی پلاک تانگ گارد و کلاسپ ادمز های نگهدارنده پلاک می باشد که باعث گیر پلاک متحرک تانگ گارد پیچ دار روی دندانهای مولر اول میشود .
بنا به نظر دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی دندان در مشهد بهترین دکتر ارتودنسی دندان کج در مشهد و در استان خراسان رضوی از دکترهای خوب ارتودنتیست در مشهد با فشار زبان به قسمت پشتی پنجره فلزی پلاک متحرک رشد رو به جلوی فک بالا تحریک می شود و از طرفی به کمک باز کردن پیچ خط وسط که توسط خود بیمار دوبار در هفته انجام می شود همزمان با گسترش عرضی فک بالا و قوس دندانی فک بالا عریض می‌شود و هم به دلیل تاثیر گسترش عرضی روی چرخش مندیبل فک پایین به سمت پایین و عقب می چرخد و نمای برجسته فک پایین بیرون زده کمتر میشود.
و در بیمارانی که ارتفاع صورت کوتاه است بسیار در بهبود نیم رخ صورت و تاثیر مثبت در چهره می‌تواند کارآمد باشد .
دکترنجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی در مشهد و بهترین دکتر متخصص ارتودنسی دندان کج در مشهد این پلاک های متحرک باید شبانه روزی و ۲۴ ساعته استفاده شوند.
استفاده از این پلاک ها هیچ درد و ناراحتی در بیماران ندارد مراحل ساخت و چکاپ پلاک فاقد هر گونه استرس و هیجان منفی برای کودکان می باشد.
از نظر بهترین متخصص ارتودنسی دندان در مشهد دکتر نجمه تحویلدارنژاد ارتودنسی مشهد تنها نکته مهم همکاری مناسب کودکان می باشد.
فقط در زمان غذا خوردن و مسواک زدن بهتر است پلاک از دهان خارج شود ولی در تمام اوقات روز که پتانسیل های رشد فعال وجود دارد همچنان از پلاک ها استفاده گردد .
مورد سوم استفاده از الاستیک های بین فکی کلاس سه یا الاستیک با وکتور کلاس سه می باشد.
دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی دندان نامرتب در مشهد و دکتر ارتودنسی خوب در مشهد این الاستیک ها به همراه دستگاه های ثابت ارتودنسی در درمان های جامع همراه ارتودنسی با براکت های ثابت استفاده می‌شوند و از قلاب دندان نیش فک پایین به قلاب دندان مولر اول فک بالا متصل میشوند .
به گفته متخصص خوب درمان دندان نامرتب در مشهد و در استان خراسان رضوی از دکترهای خوب متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد کش ها باعث جابجایی رشد فک بالا نسبت به فک پایین می شوند.
در نوجوانی استفاده از این الاستیک ها می تواند بسیار کمک کننده باشد ولی استفاده طولانی مدت الاستیک های بین فکی توصیه نمی شود.
از دکترهای خوب ارتودنسی دندان در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی دندان در مشهد و بهترین دکتر مرتب کردن دندان کج در مشهد و متخصص ردیف کردن دندان نامرتب در مشهد و در استان خراسان رضوی علاوه بر این به گفته دکتر نجمه تحویلدار نژاد در مشهد و در استان خراسان رضوی می‌توان الاستیک های بین فکی را به انکوریج اسکلتی یا مینی اسکرو های متصل شده بین ریشه دندانهای فک بالا و فک پایین متصل کرد که می‌توان از الاستیک‌های بین فکی کلاس سه بدون حضور دستگاه‌های ثابت هم بهره برد.
بهترین متخصص ارتودنسی دندان و فک در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد از دکترهای خوب ارتودنسی دندان کج در مشهد و در استان خراسان رضوی مورد بعدی استفاده از دستگاه های فانکشنال کلاس سه می باشد که در بیماران با ارتفاع صورت کوتاه و مشکل ناهنجاری فکی خفیف استفاده می شود چون این پلاک ها باعث افزایش مختصر ارتفاع صورت می‌شود و با چرخش فک پایین به سمت پایین و عقب باعث بهبود ناهنجاری کلاس ۳ و فک پایین بیرون زده می شود.
بنا به توضیح متخصص ارتودنسی فک و صورت دکتر نجمه تحویلدارنژاد بهترین متخصص ارتودنسی دندان و فک در مشهد و دکتر خوب ارتودنسی دندان کج در مشهد و در استان خراسان رضوی برای ساخت دستگاه فانکشنال کلاس ۳ از فک بالا و فک پایین در رابطه نوک به نوک یک قالب گیری و ساخت پلاک با بایت در حالت نوک به نوک انجام می شود و پلاک فانکشنال با توجه به رابطه جدید بایت ساخته می شود که با تحریک مختصر رشد رو به جلوی فک بالا و چرخش فک پایین باعث بهبود مشکل فکی کلاس سه خفیف می شود.
از نظر دکتر نجمه تحویلدار نژاد در درمان‌های ارتودنسی همیشه باید بر پیشگیری تمرکز کرد.
باید حتماً در زمان مناسب مراجعه کرد و قبل از اینکه زمان درمان‌های طلایی بگذرد و به کمک ارتودنسی دیگر نشود برای بیمار درمانی انجام داد مراجعه شود و توسط دستگاههای فانکشنال در بیماران با مال اکلوژن کلاس سه درمان انجام شود.
در غیر این صورت در سنین بالاتر نه تنها نمی توان برای بیماران درمان ارتودنسی مناسبی انجام داد بلکه برای حصول نتایج پایدار و ایده آل در زیبایی صورت و زیبایی لبخند و روابط فکی و همچنین ایجاد نتایج با ثبات باید حتماً علاوه بر ارتودنسی جراحی فک هم انجام شود.
به گفته دکتر نجمه تحویلدارنژاد ارتودنسی مشهد از دکترهای خوب ارتودنسی در مشهد و بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و استان خراسان رضوی والدین باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند حتما از مشاوره بهترین متخصص ارتودنسی دندان بهره مند شوند و برای ادامه درمان های فانکشنال انگیزه و اشتیاق کافی داشته باشند.
چون ناامیدی عدم روحیه مثبت و ناراحتی از یک چهره نازیبا است که می‌تواند نوجوانان و جوانان را سالها درگیر خود کند و لذت یک زندگی شاد را از آنها بگیرد.

در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی فک و صورت ، ارتودنسی مشهد ) ، انواع ارتودنسی نامرئی در مشهد در حال انجام است .

به نظر خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنتیست خوب در مشهد انتخاب نوع و دستگاه مورد استفاده در ارتودنسی و نیز سن مناسب برای انجام درمان ارتودنسی و ارتوپدی فک بسته به نظر متخصص ارتودنسی خوب و متخصص ناهنجاری های فکی دندانی در مشهد است.

مهم ترین مطلب :

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد ، تاکید می کند که برای درمان مرتب کردن دندان های کج حتما با دندانپزشک متخصص خود مشورت کنید .

توصیه می شود از خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی فک و صورت در مشهد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی ، جهت درمان ارتودنسی نامرئی در مشهد ( سیم کشی دندان نامرتب )و درمان مشکلات فکی مشاوره رایگان دریافت کنید .

یکی از شاخه های متخصصین زیبایی دندان در مشهد ، متخصصین ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت هستند که خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد در مشهد یکی از بهترین متخصص های زیبایی دندان در مشهد و ارتودنسی نامرئی مشهد هستند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنسی مشهد با کسب تجربه های بسیار و کسب مدارج ممتاز در درمان تخصصی بیماران ارتودنسی بعنوان بهترین متخصص زیبایی دندان در شهر مشهد و در استان خراسان رضوی (بهترین متخصص ارتودنسی خوب ، ارتودنسی مشهد ) در حال فعالیت هستند.

در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت ، ارتودنسی مشهد ) که بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد است با پرداخت خرج و مخارج ارتودنسی اقساطی و ارزان هزینه ارتودنسی نامرئی قسطی فک بالا و پایین اقساطی در مشهد و دراستان خراسان رضوی در سال 98 و 99 منتظر ملاقات شما هستیم.

جهت پرداخت قیمت تقریبی درمان ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان در سال 99 در مشهد (یعنی به شکل تدریجی ) و ردیف کردن دندان های کج و نامنظم در مطب تخصصی ارتودنسی (بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، ارتودنسی مشهد ) سرکار خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد( بهترین متخصص ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد )) بشکل تعرفه تقسیط شده با شما مراجعین عزیز مساعدت لازم بعمل خواهد آمد.

بهترین دندانپزشک ارتودنتیست مشهد ، ارتودنسی مشهد ، به دلیل نوع سختی و نوع کار ارتودونسی نامرئی دندان کج و مرتب سازی دندان ها برای افراد مختلف خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان یک دندان نا مرتب و کج در مشهد و قیمت ارتودونسی نامرئی قسطی و تقریبی دندان در سال 99 در استان خراسان رضوی را بطور تقریبی برای هر فرد و با توجه به مشکل دندانی و فکی وی تعیین می کند.

خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی ارزان و قسطی دندان نامنظم در مشهد به شکل اقساطی پرداخت می شود که معمولا در جلسه ابتدایی درمان ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد ) با نصب دستگاه ها یک پنجم کل قیمت ارتودنسی نامرئی ارزان یا اقساطی یا تعرفه تقریبی ارتودنسی نامرئی دندان نامرتب در مشهد پرداخت شده ودر جلسات بعدی چکاپ ها (بطور ماهانه ) مابقی هزینه ارزان وقسطی درمان ارتودنسی نامرئی دندان کج و نامنظم در استان خراسان رضوی بطور توافقی از مراجعین محترم اخذ می گردد .

بطوری که قیمت ارتودنسی نامرئی اقساطی و ارزان در مشهد و استان خراسان رضوی در سال 99 در طی مدت زمان درمان ارتودونسی بطور تدریجی و با تعرفه مخارج تقسیط شده ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، ارتودنسی مشهد ) پرداخت می شود. خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد و قیمت اقساطی وارزان ارتودنسی لینگوال و هزینه اقساطی وارزان ارتودنسی نامرئی فک بالا و فک پایین ، بعد از بررسی و معاینه دقیق برآورد می شود.

هزینه تقریبی قسطی ارتودنسی نامرئی با بیمه تامین اجتماعی یا هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی با بیمه نیروهای مسلح یا هزینه تقریبی واقساطی ارتودنسی نامرئی با بیمه دانا یا هزینه اقساطی وارزان ارتودنسی نامرئی با بیمه کارآفرین و با بیمه ایران و خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان با بیمه بانک ملی و هزینه تقریبی هزینه سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد با بیمه بانک مسکن در مشهد در سال 99 متفاوت است وبیماران می توانند از پوشش بیمه ای خود جهت پرداخت آسان تر خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان دندان های فک بالا و فک پایین دندان در مشهد و در استان خراسان رضوی استفاده کنند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد) با اخذ مدرک دندانپزشکی عمومی و تخصص ارتودنسی مشهد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از بهترین متخصص های ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد، ارتودنسی مشهد ،هزینه سیم کشی نامرئی دندان کج در مشهد ) می باشند.

برای مشاهده مقالات ارتودنسی و سایر مقالات مرتبط به وب سایت خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت مشهد ( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد )مراجعه کنید.

برای انجام ارتودنسی خوب مشهد یا بهترین مرتب سازی دندان ها در مشهد و استان خراسان رضوی به دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در استان خراسان رضوی، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی نامرئی دندان نامنظم در مشهد) مراجعه کنید.

 

درمان فک بالای عقب رفته در مال اکلوژن کلاس سه فکی با دستگاه تانگ گارد و فیس ماسک به گفته دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین دکتر ارتودنسی مشهد و استان خراسان رضوی

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب