کلینیک تخصصی ارتودنسی در مشهد + ارتودنسی ارزان قیمت در مشهد

دکتر دندانپزشک متخصص ارتودنسی در مشهد

ارتودنسی در مشهد به عنوان یکی از اصلی ترین خدمات دندانپزشکی زیبایی، متقاضیان بسیار زیادی از اقصی نقاط کشور دارد. ارتودنسی مشهد از آن دسته خدماتی است که به منظور افزایش زیبایی دندان ها از طریق رفع کجی و به هم ریختگی دندان ها کاربرد دارد. پس اگر دندان های کج و نامرتبی دارید شما کاندیدای مناسبی برای ارتودنسی در مشهد هستید که بدین منظور پیشنهاد می کنیم حتما به متخصص ارتودنسی در مشهد، مراجعه کنید؛ چرا که انجام این کار، پیچیدگی های خاص خود را دارد و نیازمند تخصص و تجربه می باشد.

بهترین سن برای شروع معاینات ارتودنسی

زمانی که والدین با نامرتبی دندان در کودک‌شان مواجه می‌شوند، مراجعه به بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در مشهد، اولین موردی است که به ذهن‌شان می‌رسد. اما همانطور که می‌دانید شروع درمان ناهنجاری دندان با ارتودنسی، بایستی در سن مناسب انجام شود. در واقع باید منتظر باشید تا دندان‌های شیری جای خودشان را به دندان‌های دائمی داده و رشد استخوان فک نیز تکمیل شود. هرچند تمام این موارد طبق تشخیص دکتر ارتودنسی کودکان مشهد انجام خواهدشد، اما بهترین زمان را برای شروع درمان ارتودنسی از سن 8 تا 14 سالگی خواهدبود.

المان فلش

سایر خدمات ارتودنسی ما

ارتودنسی متحرک

ارتودنسی متحرک مشهد

ارتودنسی بالغین

ارتودنسی زودبازده مشهد

ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی در مشهد

ارتودنسی منظم

ارتودنسی سرامیکی مشهد

ارتودنسی ثابت

ارتودنسی ثابت مشهد

ارتودنسی رنگی

ارتودنسی نامرئی در مشهد

ارتودنسی لیگوال

ارتودنسی لیگوال

ارتودنسی دیمون

ارتودنسی شفاف مشهد

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ارتودنسی در مشهد متن زیر را بخوانید...

همانطور که می دانید امروزه توجه به سلامت و ظاهر دندان ها، بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است؛ چرا که دندان یک عنصر بسیار مهم در چهره است و وجود هر گونه مشکل در ظاهر دندان ها از جمله نامرتبی و کجی، اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. ارتودنسی مشهد یکی از بهترین راهکارهای مقابله با مشکل کجی و نامرتبی دندان ها می باشد. چرا که مشهد به دلیل دارا بودن بهترین مراکز درمانی و پزشکی و همچنین پزشکان متخصص و متبحر یکی از بهترین شهرهای ارائه کننده خدمات گردشگری سلامت می باشد. به همین دلیل است که هر ساله مسافران زیادی نه تنها از شهرهای مختلف ایران، بلکه از کشورهای همسایه نیز به منظور استفاده از خدمات گردشگری سلامت از جمله ارتودنسی به شهر مشهد، سفر می کنند.

بهترین ارتودنسی در مشهد

اگر می خواهید بهترین نتیجه را از ارتودنسی دندان های خود بگیرید؛ به هیچ عنوان اهمیت یافتن بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد را دست کم نگیرید. بهترین ارتودنسی در مشهد، فقط از دست یک متخصص با تجربه بر می آید.

متخصص ارتودنسی در مشهد، فردی است که به طول کامل به ساختار دهان و دندان، تسلط کافی داشته و در نتیجه با استفاده از بهترین نوع و روش ارتودنسی، خدمات مربوط به بهترین ارتودنسی در مشهد را ارائه می کند.

دکتر نجمه تحویلدارنژاد؛ بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد

اکنون که اهمیت یافتن متخصص ارتودنسی در مشهد را درک نمودید، وقت آن رسیده که بهترین دکتر متخصص ارتودنسی در مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد با مدرک دکترای حرفه ای دندان پزشکی و تخصص ارتودانتیکس در مشهد به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد، شناخته می شود. ایشان دوران تحصیلی خود را با کارنامه ای درخشان و پربار به پایان رساند و با کوله باری از دانش و تخصص، فعالیت تخصصی خود را در زمینه انواع درمان های ارتودنسی شامل ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی کودکان و نوجوانان، ارتودنسی بزرگسالان، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی دندان نهفته، ارتودنسی با جراحی فک و صورت، ارتودنسی پیشگیری، ارتودنسی اصلاح ناهنجاری فکی یا ارتودنسی با پلاک متحرک فانکشنال، آغاز نمود.

لازم به ذکر است که خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد از اعضای انجمن ارتودونتیست ‌های آمریکا و اروپا است.

بنابراین اگر به دنبال متخصص ارتودنسی در مشهد هستید، می توانید روی تخصص و تجربه خانم دکتر تحویلدانژاد حساب کرده و از خدمات ارزنده ایشان، بهره مند شوید.

ارتودنسی خوب در مشهد در مطب دندانپزشکی دکتر نجمه تحویلدارنژاد

ترس از دندانپزشکی یکی از شایع ترین ترس ها در میان کودکان و بزرگسالان می باشد. محیط کلینیک و یا مطب دندانپزشکی که به آن مراجعه می کنید یکی از موثرترین فاکتورها بر میزان ترس شما است. خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد با درک کامل این موضوع، مطب خود را با چیدمانی بسیار زیبا و آرامش بخش طراحی کرده تا مراجعه کنندگان هنگام ارتودنسی در مشهد، کمترین ترس و اضطراب را تجربه کنند.

بنابراین اگر می خواهید تجربه ارتودنسی خوب در مشهد را داشته باشید، می توانید به مطب دندانپزشکی دکتر نجمه تحویلدارنژاد، مراجعه کنید و در فضایی بسیار تمیز، آرام و منحصر به فرد، لذت بهترین ارتودنسی در مشهد را تجربه کنید.

قیمت ارتودنسی دندان در مشهد

قیمت ارتودنسی در مشهد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. از جمله اصلی ترین و مهم ترین عوامل موثر بر هزینه ارتودنسی در مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع ارتودنسی از فاکتورهای موثر بر هزینه ارتودنسی در مشهد

انواع مختلفی ارتودنسی وجود دارد که هزینه هر یک از آن ها با دیگری متفاوت است. به طور کلی ارتودنسی ها را در 2 نوع ثابت و متحرک، دسته بندی کرده اند که هر یک از آن ها خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

معمولا هزینه ارتودنسی ثابت در مشهد در مقایسه با ارتودنسی متحرک، بیشتر است.

  • قیمت ارتودنسی فک بالا و پایین در مشهد

تعیین دقیق قیمت ارتودنسی در مشهد، پس از معاینه دندان ها توسط متخصص ارتودنسی در مشهد امکان پذیر است. دکتر متخصص پس از معاینه کامل و دقیق دندان ها، تعیین می کند که آیا فقط یک فک بالا یا پایین، نیاز به ارتودنسی دارد یا هر دو فک؟

بدیهی است که هزینه ارتودنسی در مشهد برای تنها یک فک بالا یا پایین، کمتر از هزینه ارتودنسی دو فک می باشد. اما هزینه ارتودنسی فک بالا، تفاوت چندانی با هزینه ارتودنسی فک پایین ندارد.

  • نوع و شدت نامرتبی دندان ها از عوامل تعیین کننده هزینه ارتودنسی در مشهد

از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت و هزینه ارتودنسی در مشهد می توان به نوع و شدت نامرتبی دندان ها اشاره کرد. هر چه میزان کجی دندان ها بیشتر باشد، فرآیند ارتودنسی، سخت تر و در نتیجه هزینه های مربوطه بیشتر خواهد شد.

در برخی از موارد که شدت ناهنجاری دندان ها بسیار زیاد است؛ درمان آن تنها با ارتودنسی امکان پذیر نبوده و نیاز به جراحی فک می باشد که در این صورت هزینه جراحی فک هم به هزینه ارتودنسی در مشهد، اضافه می شود.

  • تخصص و تجربه دندانپزشک

به عنوان یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت ارتودنسی در مشهد می توان به تخصص و تجربه دندانپزشک اشاره کرد.

متخصص ارتودنسی در مشهد با تکیه بر تخصص و تجربه خود، بهترین نوع ارتودنسی را برای شما به کار گرفته تا رضایت حداکثری شما را جلب کند. دستمزد یک دندانپزشک متخصص و باتجربه به دلیل استفاده از بهترین متریال و روش مناسب ارتودنسی با توجه به ساختار دهان و دندان، معمولا بیشتر از دندانپزشک تازه کار می باشد.

ارتودنسی قیمت مناسب در مشهد

ارتودنسی جزئی از عمل‌های زیبایی به حساب می‌آید. به همین دلیل ممکن است نسبت به سایر خدمات دندانپزشکی گران قیمت‌تر بنظر برسد. با این حال بازهم می‌توان با کمی تحقیق و جستجو درباره ارتودنسی قیمت مناسب در مشهد، به مطب دکتر تحویلدارنژاد رسید. جاییکه در کنار ارائه خدماتی با کیفیت، قیمتی مناسب را هم درنظر گرفته است.

ارتودنسی ارزان در مشهد

با توجه به توضیحات ارائه شده نمی‌توان انتظار داشت که ارتودنسی ارزان در مشهد یا هر شهر دیگری را پیدا کنید. چراکه قیمت متریال به کار رفته شده در ارتودنسی کاملا وابسته به قیمت دلار خواهدبود. از آنجاییکه خدمات ارتودنسی شامل بیمه نخواهدشد، تنها راه ارزان قیمت بودن آن مراجعه به کلینیکی است بتوان هزینه‌های ارتودنسی را به صورت اقساطی پرداخت کرد.

از آنجایی که قیمت ارتودنسی دندان در مشهد، نسبتا زیاد است؛ بسیاری از افراد به دنبال خدمات ارتودنسی ارزان مشهد هستند. اما خدمات مربوط به دندان پزشکی زیبایی، بسیار حساس بوده و نیاز به تخصص، تبحر و تجربه کافی دارد، همه این ها دلیل بر گران قیمت بودن خدمات ارتودنسی در مشهد می باشند؛ بنابراین اگر جایی با تبلیغات مربوط به ارتودنسی ارزان مشهد مواجه شدید، حتما از تخصص و تجربه دندانپزشک مورد نظر و کیفیت بالای مواد و ابزارهای مورد استفاده توسط پزشک، اطمینان حاصل کنید.

اما به طور کلی پیشنهاد ما به شما این است که به جای استفاده از خدمات ارتودنسی ارزان مشهد، از خدمات مربوط به ارتودنسی اقساطی مشهد استفاده کنید.

ارتودنسی اقساطی مشهد

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که از کجی و نامنظمی دندان های خود رنج می برند، بالا بودن هزینه های مربوط به خدمات ارتودنسی در مشهد می باشد. دکتر نجمه تحویلدارنژاد با درک کامل شرایط اقتصادی حاکم در کشور، خدمات ارتودنسی اقساطی مشهد را نیز به مراجعین خود ارائه می کند. بنابراین شما عزیزان می توانید از انواع خدمات ارتودنسی با کیفیت بالایی که توسط بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد ارائه می شود با بهترین شرایط اقساطی بهره مند شوید.

ارتودنسی مشهد قسطی

خدمات ارتودنسی مشهد قسطی در مطب خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد با این هدف انجام می شود که تمامی افراد بتوانند مشکل کجی و نامرتبی دندان های خود را تحت نظر بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد، با استفاده از بهترین متریال، ابزار و تجهیزات پیشرفته و به روز دندانپزشکی رفع کنند و لبخندی زیبا به اطرافیان خود تحویل بدهند.

خدمات ارتودنسی مشهد قسطی توسط خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد به شکل تمام قسط و اقساط طولانی مدت به مراجعه کنندگان، ارائه می گردد. با این وجود، جای هیچ گونه نگرانی بابت هزینه های بالای خدمات مربوط به ارتودنسی در مشهد برای هیچ کس باقی نخواهد ماند و بنابراین همه افراد با خیالی آسوده می توانند مشکل کجی دندان های خود را به بهترین نحو ممکن برطرف کنند.

انواع ارتودنسی در مشهد

اگر قصد انجام ارتودنسی در مشهد را دارید، خوب است که انواع ارتودنسی و مزایا و معایب هر یک از آن ها را بشناسید.

همانطور که در بخش های قبلی هم به آن اشاره کردیم به طور کلی 2 نوع ارتودنسی وجود دارد، شامل ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک که خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

بهترین و محبوب ترین روش های ارتودنسی در مشهد عبارتند از:

  • ارتودنسی ثابت مشهد

ارتودنسی ثابت، یکی از رایج ترین انواع ارتودنسی می باشد. در این روش، براکت ها به دندان چسبیده و امکان جداسازی آن ها از دندان تا پایان فرآیند درمان، وجود نخواهد داشت.

ارتودنسی ثابت خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که از جمله آن ها می توان به ارتودنسی ثابت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی اشاره کرد.

خدمات مربوط به ارتودنسی ثابت مشهد به آن دسته از افرادی پیشنهاد می شود که شدت ناهنجاری و کجی دندان های آن ها نسبتا زیاد است. اما به طور کلی ارتودنسی ثابت، محدودیت چندانی ندارد و بنابراین تمامی افراد برای رفع مشکل کجی و فاصله دندان های خود می توانند از این شیوه درمانی بهره مند شوند.  

بهترین پزشک ارتودنسی در مشهد جهت ارائه خدمات ارتودنسی ثابت از یکی از انواع براکت های فلزی، سرامیکی و یا پشت دندانی استفاده می کند.

در صورت استفاده از خدمات ارتودنسی ثابت مشهد، براکت ها به دندان چسیده و نمی توان آن ها را جدا کرد. مشکل کجی دندان ها با استفاده از این روش به راحتی و با هدایت دندان ها به موقعیت مناسب خود از طریق سیم قرار گرفته شده بر روی براکت ها درمان می شود.

  • ارتودنسی متحرک مشهد

نوع دیگر ارتودنسی با نام متحرک شناخته می شود. در این نوع از ارتودنسی در مشهد برخلاف انواع ارتودنسی ثابت، براکت ها به دندان نمی چسبند و هر زمان که بخواهید می توانید آن را از دهان خود خارج کنید.

برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند دندان‌های مرتبی داشته باشند اما تحمل سیم‌ها و براکت‌های ارتودنسی ثابت را ندارند، استفاده از ارتودنسی متحرک در مشهد یا شهر دیگر توصیه خواهدشد. ارتودنسی‌های متحرک به دستگاه‌هایی گفته می شود در دهان قرار خواهدگرفت تا دندان‌ها را صاف و مرتب کند. این روش از ارتودنسی با توجه به متریال به کاربرده شده انواع مختلفی دارد که طبق نظر پزشک می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از جمله این روش‌ها شامل الاینر (اینویزالاین) و ریتینر یا تثبیت کننده ارتودنسی هستند که مدت زمان استفاده از آن را پزشک مشخص خواهدکرد.

  • ارتودنسی سرامیکی مشهد

در ارتودنسی سرامیک در مشهد به جای براکت‌های فلزی، براکت‌های سرامیکی شفاف یا همرنگ دندان مورد استفاده قرار خواهدگرفت. این مدل از ارتودنسی به مدت 6 تا 18 ماه روی دندان‌ها قرار خواهدگرفت به صاف و هماهنگ کردن دندان‌ها کمک بسیاری خواهدکرد.

  • ارتودنسی شفاف مشهد

    خدمات ارتودنسی شفاف مشهد که با نام ارتودنسی نامرئی نیز شناخته می شود را به آن دسته از افرادی توصیه می کنیم که از کجی و نامرتبی دندان های خود رنج می برند، اما به دلیل ظاهر ناخوشایندی که سیم های ارتودنسی ایجاد می کنند، راضی به ارتودنسی دندان های خود نمی شوند.

    ارتودنسی شفاف مشهد، یک روش زیبایی- درمانی جدید برای اصلاح مشکل کجی و نامرتبی دندان ها است که بدون استفاده از براکت و سیم های فلزی و به طور کلی بدون جلب توجه صورت می گیرد، به همین دلیل است که توانسته محبوبیت زیادی در میان افراد مختلف، پیدا کند.

ارتودنسی نامرئی در مشهد

ارتودنسی نامرئی در مشهد یکی از بهترین شیوه های درمانی برای افرادی است که با یکی از مشکلات زیر، مواجه هستند:

  • کجی نه چندان شدید دندان ها
  • وجود فاصله بین دندان ها
  • تنگی قوس دندان بالا
  • دیپ بایت

در این روش درمانی، همانطور که از نامش پیداست هیچ سیم و براکتی در طول فرآیند درمان بر روی دندان ها دیده نمی شود.

ارتودنسی نامرئی در مشهد به روش های مختلفی صورت می گیرد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتودنسی نامرئی در مشهد با پلاک های شفاف
  • ارتودنسی نامرئی با براکت همرنگ دندان
  • ارتودنسی نامرئی لینگوال

متخصص ارتودنسی در مشهد جهت به کارگیری بهترین روش ارتودنسی نامرئی، ابتدا وضعیت دندان ها را مورد بررسی قرار می دهد. از بین 3 روش ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی نامرئی با براکت همرنگ دندان، بهترین روش اصلاح و بهبود ناهنجاری دندان ها می باشد.

ارتودنسی نامرئی در مشهد به روش لینگوال نیز در مقایسه با روش های استفاده از پلاک های شفاف و با براکت همرنگ دندان از محبوبیت کمتری برخوردار است؛ چرا که با قرارگیری سیم و براکت در پشت دندان ها، زبان به سیم و براکت، برخورد کرده و دردناک است.

هزینه ارتودنسی نامرئی در مشهد

هزینه ارتودنسی نامرئی در مشهد نیز بسته به روش درمانی مورد استفاده و به طور کلی پیچیدگی درمان، متفاوت است. رنج قیمت ارتودنسی نامرئی در مشهد در سال 1402 بین 75 تا 100 میلیون تومان، متغیر است.

ارتودنسی عالی در مشهد

زمانی که با ناهنجاری‌های دهان و دندان مواجه می‌شوید، از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که با آن مواجه خواهید شد، پیدا کردن ارتودنسی عالی در مشهد است. در واقع به دنبال ارتودنتیستی خواهید بود که با استفاده از بهترین تجهیزات و دانشی به روز، لبخندی زیبا را روی چهره‌تان بنشاند.

ارتودنسی مشهد قیمت

اینکه شما باید چه مبلغی را برای ارتودنسی در نظر بگیرید، بایستی فاکتورهای زیادی را مورد بررسی قرار دهید. بعد از معاینه اولیه شما توسط دندانپزشک، وی با توجه به وضعیت فک، میزان بهم نامنظمی دندان‌ها، عفونت‌های دهان و دندان، نوع و جنس ارتودنسی هزینه آن را تخمین خواهدزد. درنظر داشته باشید که میزان تجربه پزشک و تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارد هم بر قیمت ارتودنسی مشهد موثر خواهدبود.

ارتودنسی زود بازده مشهد

درصورتی که مشکلی در فک و صورت نداشته و فقط می‌خواهید دندان‌هایی صاف و یکدست داشته باشید مراجعه به ارتودنسی زودبازده مشهد به شما پیشنهاد خواهدشد. انجام این روش تنها با تشخیص ارتودنتیست صورت خواهدگرفت. اما بطور کلی کسانی که دندان‌های بسیار شلوغ و فشرده یا کسانی که فاصله کمی بین دندان‌های‌شان دارند، بهترین کاندید برای ارتودنسی زودبازه هستند.

کلینیک تخصصی ارتودنسی در مشهد

انتخاب کلینیک تخصصی ارتودنسی در مشهد به منظور استفاده از خدمات ارتودنسی دندان، گام بسیار مهمی است؛ به هیچ عنوان اهمیت آن را دست کم نگیرید.

بهترین کلینیک تخصصی ارتودنسی در مشهد علاوه بر مجهز بودن به تکنولوژی های پیشرفته دندانپزشکی، طراحی زیبا و فضای بسیار آرام بخشی دارد. طراحی و فضای آرام بخش کلینیک تخصصی ارتودنسی به این دلیل حائز اهمیت است که تا حد زیادی می تواند از ترس و اضطراب حین دندانپزشکی کم کند و در نتیجه مراجعه کنندگان می توانند لذت یک درمان خوب را با حداقل ترس و بهترین نتیجه تجربه کنند.

جراح ارتودنسی در مشهد

در صورتی که شدت ناهنجاری های فک و دهان، خیلی زیاد باشد باید به جراح ارتودنسی در مشهد، مراجعه کرد تا ایشان پس از معاینه وضعیت فک، دهان و دندان ها، اقدامات لازم را جهت جراحی ارتودنسی انجام دهد.

دکتر نجمه تحویلدارنژاد، جراح ارتودنسی در مشهد، خدمات مربوط به جراحی ارتودنسی را نیز در صورت نیاز به اصلاح فک بیماران ارائه می کند. بنابراین در صورتی که سالیان سال است که از مشکل بایت دندان های خود رنج می برید، می توانید روی تخصص، تبحر و تجربه خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد، حساب ویژه باز کرده تا ایشان پس از معاینه و بررسی ساختار دهانتان شامل فک، دندان ها و لثه، شما را راهنمایی کند که آیا کاندیدای مناسبی برای جراحی ارتودنسی هستید یا خیر! سپس در صورتی که نیاز به جراحی ارتودنسی داشتید با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته دندانپزشکی، این جراحی را انجام می دهد.

فاکتورهای انتخاب دکتر خوب ارتودنسی در مشهد

برای انتخاب دکتر خوب ارتودنسی در مشهد باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید که در این بخش، مهم ترین و اصلی ترین آن ها را بررسی خواهیم کرد.

  • داشتن تخصص و تجربه کافی

یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب دکتر خوب ارتودنسی در مشهد این است که از تخصص و تجربه ایشان اطمینان حاصل کنید.

ارتودنسی یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی است؛ پس اگر می خواهید بهترین نتیجه را از ارتودنسی دندان های خود بگیرید به دندانپزشکی مراجعه کنید که تخصص ارتودنسی داشته باشد.

در علم ارتودنسی، تجربه هم به اندازه تخصص، حائز اهمیت است. یک متخصص ارتودنسی با تجربه به دلیل سروکار داشتن با انواع بیماران، مهارت و تبحر کافی در ارائه تمامی خدمات مربوط به ارتودنسی در مشهد را دارد.

  • رضایت مراجعه کنندگان

دکتر خوب ارتودنسی در مشهد با ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت، قادر به جلب رضایت مراجعه کنندگان خود می باشد. در واقع رضایت مراجعین، نشان دهنده تخصص، تبحر و تجربه متخصص ارتودنسی است. بنابراین برای یافتن دکتر خوب ارتودنسی در مشهد می توانید به مطب چندین متخصص ارتودنسی در مشهد مراجعه کرده و نظر بیماران را در رابطه با کیفیت خدمات دندانپزشک مورد نظر بپرسید.

  • نوع مواد و تجهیزات مورد استفاده دندانپزشک برای ارتودنسی

دکتر ارتودنسی خوب در مشهد با استفاده از بهترین متریال و تجهیزات به روز و پیشرفته دندانپزشکی، خدمات مربوط به ارتودنسی را ارائه می کند؛ بنابراین در جلسه معاینه از به روز بودن امکانات و تجهیزات موجود در مطب متخصص ارتودنسی، اطمینان حاصل کنید.

هزینه ارتودنسی با بیمه تامین اجتماعی

یکی از رایج ترین سوالاتی که افراد در رابطه با هزینه ارتودنسی می پرسند، این است که آیا بیمه تامین اجتماعی، هزینه های ارتودنسی را پوشش می دهد یا خیر؟ یا اینکه هزینه ارتودنسی با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟

به طور کلی مطابق قوانین و مقررات مربوط به بیمه تامین اجتماعی، این بیمه، فقط هزینه های مربوط به خدمات درمانی را پوشش می دهد و هیچ یک از هزینه های مربوط به خدمات زیبایی، توسط بیمه تامین اجتماعی پوشش داده نمی شوند. ارتودنسی دندان در مشهد نیز چون در لیست خدمات زیبایی دندان قرار دارد، توسط بیمه تامین اجتماعی پرداخت نخواهد شد. اما در صورتی که قبل از ارتودنسی، نیاز به انجام خدمات درمانی بر روی دندان باشد، بیمه تامین اجتماعی با پرداخت بخشی از هزینه های مربوط به خدمات درمانی، هزینه ها را کاهش می دهد.

بنابراین می توان گفت که هزینه ارتودنسی با بیمه تامین اجتماعی در صورتی که قبل از آن، نیاز به استفاده از خدمات درمانی نظیر پر کردن دندان پوسیده، ترمیم دندان های شکسته و ترک خورده و … باشد، کمتر از هزینه های مربوط به ارتودنسی بدون بیمه تامین اجتماعی می باشد. اما بدون نیاز به خدمات درمانی، هزینه ارتودنسی با بیمه تامین اجتماعی، هیچ تفاوتی با هزینه ارتودنسی بدون بیمه تامن اجتماعی نخواهد داشت.

ارتباط با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ارتودنسی تخصصی در مشهد

لیست سوالات متداول ارتودنسی

به منظور دریافت پاسخ درست و دقیق برای این سوال باید به دکتر خوب ارتودنسی در مشهد مراجعه کرده و پس از بررسی دقیق نظر کارشناسی ایشان را جویا باشید.

این زمان بسته به میزان شدت مشکلات متغییر خواهد بود. اما به صورت کلی اگر بیمار تمامی موارد را به درستی و با دقت انجام داده و مراقبت های ویژه در زمان درمان با ارتودنسی را انجام دهد بهترین نتایج را در کمترین زمان دریافت خواهد کرد.

 

بیشتر کلینیک ها برای انجام این دسته از موارد چون زیر مجموعه  درمان های زیبایی دندان است، بیمه را پشتیبانی نمی کنند.

به دلیل طولانی بودن پروسه درمان ارتودنسی دندان، بیشتر کلینیک ها و دندانپزشک ها امکان پرداخت قسطی را برای مراجعه کنندگان خود فراهم می‌کنند. 

بله. بعد از اتمام دوره درمان ارتودنسی، دندان ها همچنان تمایل دارند به موقعیت قبلی خود برگردند. برگشت ارتودنسی بیشتر برای دندان های جلوی فک پایین اتفاق می افتد. مهم ترین اقدامی که باید برای جلوگیری از این اتفاق انجام شود، استفاده از نگهدارنده های(ریتینر ها)توصیه شده توسط پزشک است.

عنوان بهترین پزشک ارتودنسی در مشهد به دندانپزشکی تعلق می گیرد که علاوه بر تخصص از تجربه کافی در زمینه ارائه خدمات مربوط به انواع ارتودنسی بهره مند باشد.

بهترین پزشک ارتودنسی در مشهد در اولین جلسه معاینه، وضعیت دندان ها را به خوبی بررسی کرده و با توجه به شدت ناهنجاری، بهترین روش درمان ارتودنسی را برای درمان کجی دندان های بیمار در نظر می گیرد. سپس با استفاده از بهترین ابزارها و تکنولوژی های پیشرفته دندان پزشکی، درمان ارتودنسی را با کمترین درد، انجام می دهد.

در صورت بروز این دسته از مشکلات در پروسه درمان فورا به پزشک معالج خود مراجعه کرده تا بهترین راه برای پیشرفت بهتر پروسه ارتودنسی دندان شما در دستور کار قرار گیرد.

به طور کلی لیستی از پرهیزهای غذایی برای دریافت نتیجه بهتر توسط پزشکان ارائه خواهد شد. اما به طور کلی هر ماده غذایی که در زمان جویدن امکان آسیب رساندن به پلاک های ارتودنسی و روند درمانی شما دارد را می‌توان در این دسته بندی جای داد.

درد وجود دارد اما کاملا برای افراد قابل تحمل خواهد بود. به طوری که در روزهای ابتدایی درد کمی زمان غذا خوردن فرد احساس می‌کند.

بله لق شدن دندان ها در این زمان امری طبیعی خواهد بود. در این زمان به دلیل فشار وارده روی دندان، برخی از آن ها لق شده و امکان انتقال آن‌ها به مکان مناسب خود صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب