ارتودنسی ثابت یا ارتودنسی متحرک در مشهد یا سیم کشی دندان نامرتب توسط دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی در مشهد

اکثریت قریب به اتفاق مراجعه کنندگان به مطب های ارتودنسی ، در جلسه اول ویزیت خود تمایل دارند از متخصصین زیبایی دندان در مورد نوع درمان خود اطلاعات به دست آورند . نوع درمان ارتودنسی ، بسته به نوع دستگاه های مورد استفاده به دو دسته کلی ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک تقسیم می شود. زمان درمان ارتودنسی یک الی دو سال به طول می انجامد و دندانپزشک ارتودنتیست یا متخصص درمان مرتب سازی دندان های کج وغیر ردیف، اغلب  بیماران را در طی زمان یک سال ونیم خاتمه می دهد.

اغلب بیماران تمایل به استفاده از دستگاه های متحرک دارند ، زیرا فکر می کنند درمان با دستگاه ها و پلاک های متحرک ساده تر و کوتاه تر است، اما این مسئله یک باور اشتباه است ، چرا که دندانپزشک متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت با پلاک های متحرک بر خلاف براکت های ثابت صرفا می تواند  درمان های بسیار محدود در حد حرکت یک یا دو دندان وآن هم در سنین پایین در کودکان کم سن وسال انجام دهد.

درمواردی که یک دندان نامرتب خارج از قوس دندانی قرار گرفته یا احتمال سایش آن دندان نامنظم وجود دارد ، متخصص ارتودنسی و درمان مرتب سازی دندان ها، در سنین هفت تا یازده سالگی به کمک یک پلاک متحرک با یک فنر فینگر یا فنر Z می تواند موقعیت آن را اصلاح کند. در بیماران ارتودونسی دارای قوس های دندانی و فک بالای مثلثی و جمع شده و دچار تنگی درز مید پالات و فک بالا ، متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت به کمک پلاک های متحرک دارای پیچ سه محوره یا پیچ خط وسط می تواند درمان های گسترش عرضی را انجام دهد.

 مورد استفاده دیگر پلاک های متحرک توسط متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت ، درمان های ارتوپدی فک وصورت به کمک پلاک های متحرک ، تصحیح رشد فک بالا و پایین در سنین رشد می باشد.

در مواردی که  فک بالا نسبت به فک پایین یا بالعکس در موقعیت نامناسبی قرار گرفته است ، یعنی فک بالا به طور مثال جلوتر یا عقب رفته تر نسبت به فک پایین قرار گرفته است ، در سنین کم در صورتی که در سن قبل از بلوغ اسکلتی در نوجوانان و قبل از سن جهش رشدی یعنی قبل از سن یازده تا دوازده سالگی این مسئله توسط متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک وصورت تشخیص داده شود، به کمک قالبگیری از فک ها و ساخت پلاک های متحرک فانکشنال می توان بر این مشکل غلبه کرد. این پلاک های متحرک فانکشنال باید توسط بیماران به مدت چهارده تا شانزده ساعت در شبانه روز استفاده شود ومراجعین ارتودنسی همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند که همین امر یکی از معایب پلاک های متحرک می باشد. با پلاک های متحرک فانکشنال و با درمان های فانکشنال  تراپی می توان بر بسیاری از جراحی های فک در آینده غلبه نمود.به دلیل باز بودن درزهای استخوانی سرو صورت و فک ها قبل از سن خاتمه رشد ، می توان با پلاک های متحرک فانکشنال ، رشد فک ها را در مسیر دلخواه اصلاح نمود ،ولی  در سنین بالاتربه دلیل جوش خوردن و بسته شدن درزهای استخوانی ،این امر محقق نشده وصرفا به جراحی های فک یا ارتوگناتیک نیاز است.

تنها مورد استفاده از پلاک های متحرک در بزرگسالان و نوجوانان ، پلاک ها یا الاینرهای شفاف است که شامل یک توالی پانزده تا بیست پلاک متحرک شفاف می باشد.

دندانپزشک متخصص ارتودنسی بعد از سن دوازده سالگی و بعد از رویش همه دندان های دائمی ونیز در بزرگسالان ، به دلیل کنترل سه بعدی حرکت همه دندان ها ونیاز به حرکت جامع وکامل همه دندان ها و درمان های زمان بر ارتودنسی ، از دستگاه های ثابت ارتودنسی یا سیم کشی دندان های نامرتب که شامل سیم های استیل ، سیم های روکش دار نامرئی وسیم های NITI  با مقطع گرد وچهارگوش وبراکت های استیل ، براکت های سرامیکی  ، براکت های پلاستیکی شفاف و براکت های نامرئی می باشد.

متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک وصورت ، در جلسه ابتدایی معاینه مراجعین ارتودونسی تفاوت دستگاه های ثابت یا سیم کشی دندان  کج و دستگاه های متحرک و موارد کاربرد هر یک واین که برای هر بیمار کدام یک بهترین کاربرد را دارند ،تشریح می کند.

به نظر خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنتیست خوب در مشهد انتخاب نوع و دستگاه مورد استفاده در ارتودنسی و نیز سن مناسب برای انجام درمان ارتودنسی و ارتوپدی فک بسته به نظر متخصص ارتودنسی خوب و متخصص ناهنجاری های فکی دندانی در مشهد است.

مهم ترین مطلب :

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد ، تاکید می کند که برای درمان مرتب کردن دندان های کج حتما  با دندانپزشک  متخصص خود مشورت کنید .

توصیه می شود از خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی  فک و صورت در مشهد  بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی ، جهت درمان ارتودنسی مشهد ( سیم کشی دندان نامرتب )و درمان مشکلات فکی مشاوره رایگان دریافت کنید .

یکی از شاخه های متخصصین زیبایی دندان در مشهد ، متخصصین ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت هستند که خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد(ارتودنسی مشهد ) در مشهد یکی از بهترین متخصص های زیبایی دندان در مشهد  وارتودنسی مشهد ، هستند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد ، ارتودنسی مشهد، با کسب تجربه های بسیار و کسب مدارج ممتاز در درمان تخصصی بیماران ارتودنسی بعنوان بهترین متخصص زیبایی دندان در شهر مشهد و  در استان خراسان رضوی (بهترین متخصص ارتودنسی خوب ، ارتودنسی مشهد ) در حال فعالیت هستند. در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد ، ارتودنسی مشهد ،(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت) که بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد است با پرداخت اقساطی و ارزان هزینه ارتودنسی قسطی فک بالا و پایین اقساطی در مشهد و دراستان خراسان رضوی در سال 98 و 99 منتظر ملاقات شما هستیم. جهت پرداخت خرج و مخارج ارتودنسی و قیمت ارزان و قسطی درمان ارتودنسی اقساطی در سال 99 در مشهد (یعنی به شکل تدریجی ) و ردیف کردن دندان های کج و نامنظم  در مطب تخصصی ارتودنسی (بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) سرکار خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد، ارتودنسی مشهد ،( بهترین متخصص ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ))  بشکل تعرفه تقسیط شده با شما مراجعین عزیز مساعدت لازم بعمل خواهد آمد. بهترین دندانپزشک ارتودنتیست مشهد به دلیل نوع سختی و نوع کار ارتودونسی و مرتب سازی دندان ها برای افراد مختلف هزینه ارتودنسی اقساطی وارزان یک دندان کج در مشهد و قیمت ارتودونسی ارزان و قسطی دندان در سال  98 و99 در استان خراسان رضوی  را بطور تقریبی برای هر فرد و با توجه به مشکل دندانی و فکی وی تعیین می کند.

خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی ارزان دندان نامنظم در مشهد به شکل اقساطی پرداخت می شود  که معمولا در جلسه ابتدایی درمان (ارتودنسی مشهد ، در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) با نصب دستگاه ها یک پنجم کل قیمت یا تعرفه ارتودنسی دندان نامرتب در مشهد پرداخت شده ودر جلسات بعدی چکاپ ها (بطور ماهانه ) مابقی هزینه درمان ارتودنسی مشهد  ( هزینه سیم کشی دندان نامرتب در مشهد )برای دندان کج و نامنظم  در استان خراسان رضوی بطور توافقی از مراجعین محترم اخذ می گردد ، بطوری که خرج و مخارج ارتودنسی و قیمت ارتودنسی ارزان و قسطی در مشهد و استان خراسان رضوی در سال 99 در طی مدت زمان درمان ارتودونسی مشهد بطور تدریجی و با تعرفه مخارج تقسیط شده ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد، ارتودنسی مشهد) پرداخت می شود. خرج و مخارج ارتودنسی قسطی و قیمت ارتودنسی ارزان و قسطی لینگوال و هزینه ارزان و قسطی ارتودنسی نامرئی فک بالا و فک پایین ، بعد از بررسی و معاینه دقیق برآورد می شود. هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه تامین اجتماعی  یا هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه نیروهای مسلح یا هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه دانا  یا هزینه ارتودنسی یا هزینه سیم کشی دندان کج در مشهد  با بیمه کارآفرین و بیمه ایران و هزینه ارتودنسی ارزان با بیمه بانک ملی و هزینه سیم کشی دندان نامرتب در مشهد  با بیمه بانک مسکن در مشهد در سال 99 متفاوت است وبیماران می توانند از پوشش بیمه ای خود جهت پرداخت آسانتر خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی دندان در مشهد استفاده کنند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ،ارتودنسی مشهد) با اخذ مدرک دندانپزشکی عمومی و تخصص ارتودنسی مشهد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از بهترین متخصص های ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ) می باشند. برای مشاهده مقالات ارتودنسی مشهد و سایر مقالات مرتبط به وب سایت دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت مشهد ( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی دندان نامرتب در مشهد )مراجعه کنید.

برای انجام بهترین مرتب سازی دندان ها در مشهد و یا ارتودنسی خوب مشهد  و استان خراسان رضوی به دکتر نجمه تحویلدار نژاد ، بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در استان خراسان رضوی، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی دندان نامنظم در مشهد) مراجعه کنید.

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب