هزینه جراحی فک یا جراحی ارتوگناتیک یا ارتوسرجری به گفته دکتر نجمه تحویلدار نژاد دکتر متخصص ارتودنسی خوب در مشهد و در استان خراسان رضوی

در جلسه آغازین معاینه ارتودنسی، دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک وصورت ، دو آیتم مهم را بررسی می کند: نظم وترتیب دندان ها در فک بالا ، فک پایین و نظم وترتیب دندان های دو فک نسبت به هم ونیز رابطه فکی یا اسکلتی فک بالا نسبت به فک پایین ورابطه هر دوفک نسبت به قاعده جمجمه.

تشخیص و بررسی این موارد در معاینه کلینیکی ارتودونسی مشخص می شود ، ضمن این که بجز بررسی بالینی استفاده از کلیشه های رادیوگرافیک پانورامیک و لترال سفالوگرام هم می تواند برای رد یا تصدیق آنها توسط دندانپزشک متخصص زیبایی دندان استفاده شود.ناهنجاری های فکی شامل چند دسته هستند: مثل ناهنجاری های کلاس دو یا کلاس سه یا ناهنجاری ارتفاع صورت بلند یا  ناهنجاری ارتفاع صورت کوتاه.

دندانپزشک متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت برای درمان مشکلات وناهنجاری های فکی  _اسکلتی و مال اکلوژن های دندانی دو طرح درمان جداگانه در نظر می گیرد . دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک وصورت می تواند ناهنجاری ها و نامرتبی های دندان های کج را توسط دستگاه های ثابت ارتودونسی در هرسنی بعد از رویش کامل دندان های دائمی و پایان مرحله دندانی مختلط یا ( mixed dentition) ، ردیف کند.

یعنی ارتودنسی دندان های نا منظم واصلاح ردیف و ترتیب دندان های کج و بی نظم از دوازده سالگی تا هر سنی در بزرگسالی قابل انجام است.اما ارتودنسی  در سنین پایین تر هم برای بیمار وهم برای دندانپزشک متخصص ارتودنسی راحت تر است چون سرعت درمان ارتودنسی بالاتر بوده و زمان درمان ارتودنسی هم کمتر خواهد بود.

اما در مورد مال اکلوژن ها و ناهنجاری های فکی و اسکلتی ، در صورتی که بیمار در سن رشد ونابالغ باشد ، به کمک درمان های فانکشنال تراپی و با پلاک های متحرک فانکشنال ،قبل از سن بلوغ وقبل از سن جهش رشد فکی به محض تشخیص باید ناهنجاری های فکی مثل ناهنجاری های کلاس دو یا کلاس سه یا ناهنجاری ارتفاع صورت بلند یا  ناهنجاری ارتفاع صورت کوتاه توسط دندانپزشک ارتودنتیست اصلاح شود.

اما در مطب های ارتودنسی ، متخصصین ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت بعضا با مراجعینی مواجه می شوند که دارای مال اکلوژن های فکی و اسکلتی بوده و در سنین جوانی یا بزرگسالی قرار دارند و به دلیل پشت سر گذاشتن دوره رشدی در سن بلوغ و فقدان رشد سریع برای اصلاح ناهنجاری های فکی و جوش خوردن درزهای استخوانی سر و صورت ، نیاز به درمان توام ارتودنسی و جراحی فک (ارتوگناتیک سرجری ) یا جراحی ارتوگناتیک دارند.

به عقیده دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی در مشهد ،در موارد خفیف ناهنجاری های فکی کلاس دو یا کلاس سه یا ناهنجاری ارتفاع صورت بلند یا  ناهنجاری ارتفاع صورت کوتاه، دندانپزشک متخصص زیبایی دندان می تواند به کمک تغییر الگوی کشیدن دندان درمان های محافظه کارانه یا استتاری ( camouflage) انجام دهد.اما موارد شدید صرفا نیاز به درمان های جراحی فک یا ارتوگناتیک سرجری دارند. درمان جراحی فک  یا ارتوگناتیک سرجری توسط متخصص جراحی فک و صورت ودر بیمارستان تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

از دیدگاه دکتر نجمه تحویلدار نژاد دکتر متخصص ارتودنسی خوب مشهد  مقدمتا قبل از انجام درمان جراحی فک یا جراحی ارتوگناتیک، باید توسط دندانپزشک ارتودنتیست یا متخصص درمان مرتب سازی دندان های کج و نامنظم یک درمان ارتودنسی با زمان تقریبی یک سال تا یک سال ونیم یا هجده ماه انجام شود تا هم دندان های نامرتب ردیف و صاف شوند وهم رابطه دندان های فک بالا وفک پایین قبل از جراحی ارتوسرجری با هم هماهنگ ومتناسب شوند تا جراح فک بتواند رابطه فک ها را حین جراحی ارتوگناتیک درموقعیت ایده آل بازآفرینی کند.

به نظر دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی مشهد  بعد از انجام جراحی فک نیز یک دوره درمان ارتودنسی با زمان تقریبی شش ماه انجام می شود تا جزئیات درمان اصلاح شود و در پایان نگهدارنده ثابت  ( fixed retainer)یا نگهدارنده متحرک  ( removable retainer)تحویل بیمار می شود.

 به نظر خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنتیست خوب در مشهد انتخاب نوع و دستگاه مورد استفاده در ارتودنسی و نیز سن مناسب برای انجام درمان ارتودنسی و ارتوپدی فک بسته به نظر متخصص ارتودنسی خوب و متخصص ناهنجاری های فکی دندانی در مشهد است.

مهم ترین مطلب :

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد ، تاکید می کند که برای درمان مرتب کردن دندان های کج و جراحی فک حتما  با دندانپزشک  متخصص خود مشورت کنید .

توصیه می شود از خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی  فک و صورت در مشهد  بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی ، جهت درمان ارتودنسی مشهد ( سیم کشی دندان نامرتب )و درمان مشکلات فکی مشاوره رایگان دریافت کنید .

یکی از شاخه های متخصصین زیبایی دندان در مشهد ، متخصصین ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت هستند که خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد(ارتودنسی مشهد ) در مشهد یکی از بهترین متخصص های زیبایی دندان در مشهد  وارتودنسی مشهد ، هستند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد ، ارتودنسی مشهد، با کسب تجربه های بسیار و کسب مدارج ممتاز در درمان تخصصی بیماران ارتودنسی بعنوان بهترین متخصص زیبایی دندان در شهر مشهد و  در استان خراسان رضوی (بهترین متخصص ارتودنسی خوب ، ارتودنسی مشهد ) در حال فعالیت هستند. در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد ، ارتودنسی مشهد ،(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت) که بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد است با پرداخت اقساطی و ارزان هزینه ارتودنسی قسطی فک بالا و پایین اقساطی در مشهد و دراستان خراسان رضوی در سال 98 و 99 منتظر ملاقات شما هستیم.

جهت پرداخت خرج و مخارج ارتودنسی و یا قیمت ارزان و قسطی درمان ارتودنسی اقساطی در سال 99 در مشهد (یعنی به شکل تدریجی ) و ردیف کردن دندان های کج و نامنظم  در مطب تخصصی ارتودنسی (بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) سرکار خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد، ارتودنسی مشهد ،( بهترین متخصص ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ))  بشکل تعرفه تقسیط شده با شما مراجعین عزیز مساعدت لازم بعمل خواهد آمد.

بهترین دندانپزشک ارتودنتیست مشهد به دلیل نوع سختی و نوع کار ارتودونسی و مرتب سازی دندان ها برای افراد مختلف خرج و مخارج ارتودونسی و هزینه ارتودنسی اقساطی وارزان یک دندان کج در مشهد و قیمت ارتودونسی ارزان و قسطی دندان در سال  98 و99 در استان خراسان رضوی  را بطور تقریبی برای هر فرد و با توجه به مشکل دندانی و فکی وی تعیین می کند.

هزینه ارتودنسی ارزان دندان نامنظم در مشهد به شکل اقساطی پرداخت می شود  که معمولا در جلسه ابتدایی درمان (ارتودنسی مشهد ، در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) با نصب دستگاه ها یک پنجم کل قیمت یا تعرفه ارتودنسی دندان نامرتب در مشهد پرداخت شده ودر جلسات بعدی چکاپ ها (بطور ماهانه ) مابقی هزینه درمان ارتودنسی مشهد برای دندان کج و نامنظم  در استان خراسان رضوی بطور توافقی از مراجعین محترم اخذ می گردد .

بطوری که قیمت ارتودنسی ارزان و قسطی در مشهد و استان خراسان رضوی در سال 99 در طی مدت زمان درمان ارتودونسی مشهد بطور تدریجی و با تعرفه مخارج تقسیط شده ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد، ارتودنسی مشهد) پرداخت می شود. خرج و مخارج ارتودنسی و قیمت ارتودنسی ارزان و قسطی لینگوال و هزینه ارزان و قسطی ارتودنسی نامرئی فک بالا و فک پایین ، بعد از بررسی و معاینه دقیق برآورد می شود. هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه تامین اجتماعی  یا هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه نیروهای مسلح یا خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه دانا  یا هزینه ارتودنسی با بیمه کارآفرین و بیمه ایران و هزینه ارتودنسی ارزان با بیمه بانک ملی و بانک مسکن در مشهد در سال 99 متفاوت است وبیماران می توانند از پوشش بیمه ای خود جهت پرداخت آسانتر هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی دندان در مشهد استفاده کنند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ،ارتودنسی مشهد) با اخذ مدرک دندانپزشکی عمومی و تخصص ارتودنسی مشهد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از بهترین متخصص های ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ) می باشند. برای مشاهده مقالات ارتودنسی مشهد و سایر مقالات مرتبط به وب سایت دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت مشهد ( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد )مراجعه کنید.

برای انجام بهترین مرتب سازی دندان ها در مشهد و یا ارتودنسی خوب مشهد  و استان خراسان رضوی به دکتر نجمه تحویلدار نژاد ، بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در استان خراسان رضوی،ارتودنسی مشهد ) مراجعه کنید.

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب