هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین در مشهد در مشهد

هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین در مشهد در مشهد
درمان ارتودنسی که به مرتب سازی دندان های کج و معوج و اصطلاحا نامرتب می پردازد علاوه بر ایجاد زیبایی و بهبود قابل توجه ظاهر صورت و لبخند نقش درمانی هم دارد و باعث بهبود فرایند جویدن غذا و تکلم هم می گردد.یعنی درمان ارتودنسی یا همان مرتب سازی دندان های نامنظم و کج به کمک دستگاه های ثابت ارتودنسی ، پلاک های متحرک ، براکت های سرامیکی ، پلاک های شفاف و یا دستگاه های لینگوال علاوه بر نقش زیبایی نقش درمانی بسزایی هم دارد.
مراجعین عزیز می توانند از انواع بیمه های خدمات درمانی ارگان ها و سازمان ها و نهادها مثل بیمه خدمات درمانی شرکت نفت ، بیمه خدمات درمانی صدا و سیما ، بیمه خدمات درمانی شهرداری و انواع دیگر بیمه مثل بیمه خدمات درمانی شرکت بیمه کارآفرین و بیمه خدمات درمانی شرکت بیمه دانا ، بیمه خدمات درمانی بانک ملی و بیمه خدمات درمانی بانک مسکن و بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح ، می توانند برای پرداخت هزینه درمان ارتودنسی در مشهد از بیمه خدمات درمانی مختص به خود برای انجام درمان ارتودنسی ومرتب و زیبا سازی دندان های خود بهره ببرند.
اما به دلیل اینکه شرکت های بیمه خدمات درمانی همچون بیمه تامین اجتماعی ، بیمه خدمات درمانی و بیمه سلامت درمان های ارتودنسی دندان ها و ارتوپدی فک ها را را جزو درمان های زیبایی تلقی می کنند ، پوشش بیمه برای هزینه خدمات ارتودنسی و مرتب سازی دندان ها و اصلاح رابطه فک ها در مشهد توسط این دو شرکت بیمه ای وجود ندارد.
اما شرکت بیمه نیروهای مسلح بعنوان یک تخفیف برای بیمه شدگان این شرکت بیمه ای بعد از شروع درمان و ارایه فاکتور توسط متخصص ارتودنسی مبلغی را به مراجعین محترم ارتودنسی بازپرداخت می نماید ، ولذا این که درمان در چه مرکز درمانی صورت گرفته باشد از نظر شرکت بیمه نیروهای مسلح تاثیری در این امر و ارایه فاکتور و دریافت هزینه ارتودنسی در مشهد نخواهد داشت.
افراد دارای بیمه بانک های ملی و مسکن و … هم می توانند از قرارداد بدون فرانشیز ما در کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد در مشهد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت درمان مرتب سازی دندان ها را بدون پرداخت هیچ هزینه ای به انجام برسانند.
برای سایر مراجعین محترم نیز به دلیل اینکه همه افراد جامعه ممکن است نیاز به بهره مندی از درمان های ارتودنسی و منظم سازی دندان ها را داشته باشند هزینه های درمان ارتودنسی بصورت اقساطی و تدریجی در مطب تخصصی ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد توسط مراجعین ارتودنسی پرداخت می گردد.
یکی از شاخه های متخصصین زیبایی دندان در مشهد ، متخصصین ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت هستند که خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد در مشهد یکی از بهترین متخصص های زیبایی دندان در مشهد هستند.
دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنسی مشهد با کسب تجربه های بسیار و کسب مدارج ممتاز در درمان تخصصی بیماران ارتودنسی بعنوان بهترین متخصص زیبایی دندان در شهر مشهد و در استان خراسان رضوی (بهترین متخصص ارتودنسی خوب ) در حال فعالیت هستند. در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت) که بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد است با پرداخت اقساطی و تدریجی هزینه ارتودنسی اقساطی در مشهد و دراستان خراسان رضوی منتظر ملاقات شما هستیم. جهت پرداخت هزینه درمان ارتودنسی اقساطی در مشهد و ردیف کردن دندان های کج و نامنظم در مطب تخصصی ارتودنسی (بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) سرکار خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد( بهترین متخصص ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد )) بشکل تقسیط شده با شما مراجعین عزیز مساعدت لازم بعمل خواهد آمد. بهترین دندانپزشک ارتودنتیست مشهد به دلیل نوع سختی و نوع کار ارتودونسی و مرتب سازی دندان ها برای افراد مختلف هزینه ارتودنسی اقساطی دندان در مشهد و در استان خراسان رضوی را بطور تقریبی برای هر فرد و با توجه به مشکل دندانی و فکی وی تعیین می کند.
هزینه ارتودنسی دندان در مشهد به شکل اقساطی پرداخت می شود که معمولا در جلسه ابتدایی درمان ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) با نصب دستگاه ها یک پنجم کل هزینه ارتودنسی دندان در مشهد پرداخت شده ودر جلسات بعدی چکاپ ها (بطور ماهانه ) مابقی هزینه درمان ارتودنسی دندان در استان خراسان رضوی بطور توافقی از مراجعین محترم اخذ می گردد ، بطوری که هزینه های ارتودنسی در مشهد و استان خراسان رضوی در طی مدت زمان درمان ارتودونسی بطور تدریجی و تقسیط شده ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) پرداخت می شود.
دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ) با اخذ مدرک دندانپزشکی عمومی و تخصص ارتودنسی مشهد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از بهترین متخصص های ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ) می باشند. برای مشاهده مقالات ارتودنسی و سایر مقالات مرتبط به وب سایت دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت مشهد ( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد )مراجعه کنید.
برای انجام بهترین مرتب سازی دندان ها در مشهد و یا ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی به دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در استان خراسان رضوی) مراجعه کنید.

 

هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب