هزینه ارتودنسی از پشت دندان ها یا قیمت ارتودنسی مخفی یا ارتودنسی لینگوال توسط دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی در مشهد

امروزه متخصصین ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک وصورت به طور روز افزون با مراجعینی در مطب های دندانپزشکی و ارتودنسی مواجه هستند که خواهان انجام ارتودنسی ثابت به روشی هستند که حداقل میزان دیده شدن دستگاه های ثابت ارتودنسی در طی درمان ارتودونسی و مرتب شدن دندان ها وجود داشته باشد.

درکنار روش های ارتودنسی نامرئی مثل ارتودنسی نامرئی با پلاک های شفاف یا الاینرهای شفاف ، ارتودنسی نامرئی با براکت های پلاستیکی یا مرتب کردن دندان با براکت های شفاف پلیمری و ارتودنسی نامرئی با براکت های سرامیکی و سیم های روکش دار شفاف یا همرنگ دندان یکی از روش های نسبتا پر طرفدار ارتودنسی از پشت دندان ها یا ارتودنسی مخفی یا ارتودنسی لینگوال می باشد . ارتودنسی از پشت دندان ها یا ارتودنسی مخفی مقبولیت بسیار زیادی در بین افرادی دارد که دوست ندارند هیچ اثری از نمای براکت های ثابت ارتودنسی در سطح بیرونی یا باکالی دندان ها ، دیده شود و لذا چون براکت های ارتودنسی مخفی یا ارتودنسی لینگوال توسط متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک وصورت به پشت دندان ها متصل می شوند و در لبخند زدن وتکلم دیده نمی شوند ، بسیار پرطرفدار هستند . مراحل انجام درمان با ارتودنسی از پشت دندان ها یا ارتودنسی لینگوال به این ترتیب است که ابتدا در جلسه اول برای مراجعه کننده ارتودنسی کلیشه های رادیوگرافی پانورامیک و لترال سفالومتری توسط دندانپزشک ارتودنتیست یا متخصص درمان مرتب سازی دندان های کج و نامرتب ، تجویز می شود و در جلسه دوم ، متخصص زیبایی دندان قالبگیری اولیه با آلژینات جهت ثبت در پرونده ارتودونسی انجام می دهد . در جلسه بعد ،توسط متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک وصورت یک قالب از دندان های فک بالا و فک پایین با ماده قالبگیری پلی وینیل سایلوکسان گرفته می شود و به لابراتوار ارسال می شود. و یا این که به کمک دستگاه اسکنر داخل دهانی دندان های فک بالا وپایین و رابطه سطوح اکلوزالی آنها ، اسکن شده وبه لابراتوار ارسال می شود.

سپس در لابراتوار روی کست های گچی آماده شده به کمک قالبگیری اولیه یا توسط داده های کامپیوتری حاصله از اسکن به کمک نرم افزار ، براکت های ارتودنسی مخفی روی سطوح پشتی یا سطوح داخلی دندان ها نصب می شود. در مرحله بعد ، براکت های چیده شده روی سطوح پشتی دندان ها ، به تری اختصاصی انتقال داده شده و جهت تحویل به بیمار ، به مطب متخصص ارتودونسی ارسال می شود. نهایتا در آن جلسه ، متخصص ارتودنسی مشهد بعد از آماده سازی سطوح دندان ها جهت اتصال براکت های ارتودنسی مخفی یا ارتودنسی لینگوال ، تمام براکت های ارتودنسی پنهان را به سطوح پشتی دندان ها با کامپوزیت مخصوص متصل می کند و سیم های نیکل _تیتانیوم مرحله اول گذاشته می شود . مزیت مهم ارتودونسی روی سطوح پشتی دندان ها ، عدم مشاهده آنان توسط اطرافیان است، اما معایب ارتودنسی مخفی یا ارتودنسی لینگوال ، شامل تحریک بافت زبان ، دشواری در رعایت بهداشت و گیر غذایی و افزایش ریسک پوسیدگی دندانی می تواند باشد که در جلسه اول ویزیت ارتودنسی توسط دندانپزشک متخصص ارتودنتیست خوب یا متخصص درمان مرتب سازی دندان های کج و نامرتب به طور کامل برای مراجعه کننده ارتودونسی تشرح می شود تا وی بتواند از بین گزینه های درمانی موجود ، بهترین مورد را انتخاب کند . علاوه بر این به دلیل مراحل لابراتواری زیاد و سختی کار روی براکت های ارتودنسی مخفی به سطوح پشتی دندان به لحاظ تکنیکی ، هزینه ارتودنسی لینگوال یا هزینه ارتودنسی از پشت دندان ها در مشهد و در استان خراسان رضوی توسط متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک وصورت تحت الشعاع قرار می گیرد.

هزینه ارزان ارتودنسی لینگوال یا هزینه ارتودنسی مخفی ، به طور اقساطی پرداخت می شود ولی به دلیل نوع مواد مصرفی ارتودنسی از پشت دندان ها ، و تکنیک سخت کاربرد آن و نیز تکنیک و روش ساخت پر زحمت آن ، هزینه ارتودنسی قسطی و ارزان از پشت دندان ها یا هزینه ارتودنسی لینگوال ارزان و قسطی بالاتر از ارتودنسی معمولی است ، ولی در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد (بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی و بهترین متخصص ارتوپدی فک و صورت) ، هزینه ارتودنسی مخفی ارزان و قسطی یا هزینه ارتودنسی از پشت دندان ها ارزان و قسطی ، به طور کامل از ابتدا به شکل تمام اقساط وارزان دریافت می شود.

 به نظر خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنتیست خوب در مشهد انتخاب نوع و دستگاه مورد استفاده در ارتودنسی و نیز سن مناسب برای انجام درمان ارتودنسی و ارتوپدی فک بسته به نظر متخصص ارتودنسی خوب و متخصص ناهنجاری های فکی دندانی در مشهد است.

مهم ترین مطلب :

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد ، تاکید می کند که برای درمان مرتب کردن دندان های کج  با ارتودنسی لینگوال حتما با دندانپزشک  متخصص خود مشورت کنید .

توصیه می شود از خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی  فک و صورت در مشهد  بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی ، جهت درمان ارتودنسی  از پشت دندان ها درمشهد ( سیم کشی  مخفی دندان نامرتب )و درمان مشکلات فکی مشاوره رایگان دریافت کنید .

یکی از شاخه های متخصصین زیبایی دندان در مشهد ، متخصصین ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت هستند که خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد(ارتودنسی مشهد ، سیم کشی مخفی دندان نامرتب در مشهد ) در مشهد یکی از بهترین متخصص های زیبایی دندان در مشهد وارتودنسی مشهد ، هستند. دکتر نجمه تحویلدار نژاد ، ارتودنسی مشهد، با کسب تجربه های بسیار و کسب مدارج ممتاز در درمان تخصصی بیماران ارتودنسی بعنوان بهترین متخصص زیبایی دندان در شهر مشهد و در استان خراسان رضوی (بهترین متخصص ارتودنسی خوب ، ارتودنسی مشهد ) در حال فعالیت هستند.

در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد ، ارتودنسی مشهد ،(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت) که بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد است با پرداخت اقساطی و ارزان هزینه ارتودنسی قسطی فک بالا و پایین اقساطی در مشهد و دراستان خراسان رضوی در سال 98 و 99 منتظر ملاقات شما هستیم.

جهت پرداخت قیمت ارزان و قسطی درمان ارتودنسی اقساطی در سال 99 در مشهد (یعنی به شکل تدریجی ) و ردیف کردن دندان های کج و نامنظم در مطب تخصصی ارتودنسی (بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) سرکار خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد، ارتودنسی مشهد ،( بهترین متخصص ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد )) بشکل تعرفه تقسیط شده با شما مراجعین عزیز مساعدت لازم بعمل خواهد آمد.

بهترین دندانپزشک ارتودنتیست مشهد به دلیل نوع سختی و نوع کار ارتودونسی و مرتب سازی دندان ها برای افراد مختلف هزینه ارتودنسی اقساطی وارزان یک دندان کج در مشهد و قیمت ارتودونسی ارزان و قسطی دندان در سال 98 و99 در استان خراسان رضوی را بطور تقریبی برای هر فرد و با توجه به مشکل دندانی و فکی وی تعیین می کند. خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی ارزان دندان نامنظم در مشهد به شکل اقساطی پرداخت می شود که معمولا در جلسه ابتدایی درمان (ارتودنسی مشهد ، در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ) با نصب دستگاه ها یک پنجم کل قیمت یا تعرفه ارتودنسی دندان نامرتب در مشهد پرداخت شده ودر جلسات بعدی چکاپ ها (بطور ماهانه ) مابقی خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه درمان ارتودنسی مشهد برای دندان کج و نامنظم در استان خراسان رضوی بطور توافقی از مراجعین محترم اخذ می گردد .

بطوری که خرج و مخارج ارتودنسی و قیمت ارتودنسی ارزان و قسطی در مشهد و استان خراسان رضوی در سال 99 در طی مدت زمان درمان ارتودونسی مشهد بطور تدریجی و با تعرفه مخارج تقسیط شده ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد، ارتودنسی مشهد) پرداخت می شود.

خرج و مخارج ارتودنسی و قیمت ارتودنسی ارزان و قسطی لینگوال و هزینه ارزان و قسطی ارتودنسی نامرئی فک بالا و فک پایین ، بعد از بررسی و معاینه دقیق برآورد می شود. هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه تامین اجتماعی یا هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه نیروهای مسلح یا هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی با بیمه دانا یا هزینه ارتودنسی با بیمه کارآفرین و بیمه ایران و هزینه ارتودنسی ارزان با بیمه بانک ملی و بانک مسکن در مشهد در سال 99 متفاوت است وبیماران می توانند از پوشش بیمه ای خود جهت پرداخت آسانتر هزینه ارتودنسی ارزان و قسطی دندان در مشهد استفاده کنند. دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ،ارتودنسی مشهد) با اخذ مدرک دندانپزشکی عمومی و تخصص ارتودنسی مشهد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از بهترین متخصص های ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، سیم کشی مخفی دندان نامرتب در مشهد) می باشند.

برای مشاهده مقالات ارتودنسی مشهد و سایر مقالات مرتبط به وب سایت دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت مشهد ( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی مخفی دندان نامرتب در مشهد)مراجعه کنید.

برای انجام بهترین مرتب سازی دندان ها در مشهد و یا ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی به دکتر نجمه تحویلدار نژاد ، بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در استان خراسان رضوی،ارتودنسی مشهد ، سیم کشی مخفی دندان نامرتب در مشهد) مراجعه کنید.

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب