بهترین متخصص ارتودنسی کودکان و اطفال در مشهد

خدمات ارتودنسی اطفال مشهد علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز دارد؛ همین امر اهمیت یافتن بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در مشهد را دوچندان می کند. در واقع خدمات ارتودنسی اطفال اگر توسط یک دندانپزشک متخصص و متبحر صورت گیرد، علاوه بر اصلاح وضعیت و موقعیت قرارگیری دندان ها به بهترین نحو ممکن، منجر به بهبود توانایی کودک برای جویدن غذا و همچنین تکلم نیز می شود.

المان فلش

سایر خدمات ارتودنسی کودکان در مشهد

ارتودنسی متحرک

ارتودنسی متحرک مشهد

ارتودنسی بالغین

ارتودنسی زودبازده مشهد

ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی در مشهد

ارتودنسی منظم

ارتودنسی سرامیکی مشهد

ارتودنسی ثابت

ارتودنسی ثابت مشهد

ارتودنسی رنگی

ارتودنسی نامرئی در مشهد

ارتودنسی لیگوال

ارتودنسی لیگوال

ارتودنسی دیمون

ارتودنسی شفاف مشهد

مزایای استفاده از خدمات بهترین ارتودنسی کودکان مشهد

استفاده از خدمات مربوط به بهترین ارتودنسی کودکان مشهد، مزایای بسیار زیادی را برای کودک دلبندتان به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاح وضعیت قرارگیری دندان ها

اولین و مهم ترین مزیت استفاده از خدمات ارتودنسی اطفال مشهد، اصلاح وضعیت قرار گیری دندان ها می باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره می گذارد.

  • حفظ بهداشت راحت دندان ها از مزایای خدمات بهترین ارتودنسی کودکان مشهد

در صورت استفاده از خدمات مربوط به بهترین ارتودنسی کودکان مشهد، فرزندتان راحت تر می تواند بهداشت دهان و دندان هایش را رعایت کند؛ چرا که مسواک زدن و استفاده از نخ دندان برای دندان های سالم و منظم خیلی راحت تر از دندان های کج و نامنظم می باشد. علاوه بر آن احتمال تمیز نشدن اصولی دندان ها در صورت نامنظم بودن آن ها نیز بسیار زیاد است که در نهایت منجر به بروز مشکلات جدی تر نظیر پوسیدگی دندان ها می شود که هم پروسه درمان را دشوارتر می کند و هم هزینه های درمان را بیشتر!

  • بهبود گفتار و توانایی جویدن

از دیگر مزایای بهره مندی از خدمات بهترین ارتودنسی کودکان مشهد می توان به بهبود تکلم و قدرت جویدن اشاره کرد. زمانی که دندان ها در موقعیت مناسبی قرار نداشته باشند هم غذا خوردن و به طور کلی جویدن و هم صحبت کردن، سخت خواهد بود. اما با استفاده از خدمات مربوط به ارتودنسی اطفال مشهد می توان موقعیت دندان ها را اصلاح و در نتیجه تکلم و جویدن را بهبود بخشید که این خود مزیت بسیار بزرگی به حساب می آید.

  • جلوگیری از بروز مشکلات جدی تر؛ مزیت استفاده از خدمات بهترین ارتودنسی کودکان مشهد

اقدام به موقع به بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در مشهد جهت رفع مشکلات مربوط به کجی و یا وجود فاصله میان دندان ها می تواند تا حد زیادی از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد؛ بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در مشهد

یافتن بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد، اصلی ترین و مهم ترین مرحله از ارتودنسی اطفال می باشد.

بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در مشهد، دندانپزشکی است که علاوه بر تحصیلات عالی از تبحر و تجربه کافی نیز برخوردار باشد. به همین دلیل است که خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی کودکان مشهد شناخته می شود.

تخصص ایشان، ارتودنسی دندان است و در این زمینه به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرده اند که از جمله آن ها می توان به عضویت در انجمن های ارتودنتیست های آمریکا و اروپا، انجمن متخصصین ارتودنسی جهانی و درمان ارتودنسی کودکان و نوجوانان و همچنین اخذ رتبه ممتاز در آزمون پره بورد تخصصی ارتودنسی اشاره کرد.

خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در مشهد، تمامی خدمات مربوط به ارتودنسی اطفال مشهد را با تکیه بر تخصص و تجربه خود، استفاده از بهترین متریال و وسایل ارتودنسی و از همه مهم تر با حداقل درد، ارائه می کند.

ایشان همچنین با درک تاثیر طراحی فضای مطب بر میزان ترس و استرس کودکان از دندانپزشکی، فضای مطب دندانپزشکی خود را به گونه ای طراحی کرده اند که کودکان کمترین ترس و اضطراب را در حین ارتودنسی تجربه کرده و بتوانند بهترین نتیجه را از ارتودنسی دندان های خود بگیرند.

خدمات ارتودنسی اطفال مشهد مناسب چه کودکانی است؟

یکی از مهم ترین سوالات والدین برای استفاده از خدمات مربوط به ارتودنسی اطفال مشهد این است که آیا این خدمات برای کودک من مناسب است یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به محض مشاهده کوچکترین تغییری در وضعیت و موقعیت قرار گیری دندان ها باید به متخصص ارتودنسی کودکان مراجعه کنید تا ایشان پس از معاینه دندان فرزند دلبندتان، بهترین روش درمانی را به شما معرفی کند.

به طور کلی خدمات ارتودنسی اطفال مشهد برای کودکان با شرایط زیر، مناسب است:

  • کج بودن دندان های دائمی کودک
  • جلوزدگی و یا انحراف یکی از فک ها
  • وجود فاصله میان دندان های جلویی و یا به طور کلی تمامی دندان های کودک
  • دیر یا زود افتادن دندان شیری
  • مکیدن انگشت دست و یا استفاده از شیشه شیر پس از سن 5 سالگی
  • کودک با تنفس دهانی

قیمت ارتودنسی کودکان (اطفال) در مشهد

قیمت ارتودنسی کودکان در مشهد با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که از جمله مهم ترین و اصلی ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان ناهنجاری دندان ها

اصلی ترین عامل تعیین کننده قیمت ارتودنسی اطفال در مشهد، شدت ناهنجاری دندان ها می باشد؛ بدیهی است که هر چه شدت ناهنجاری، بیشتر باشد، فرآیند درمان دشوارتر، طول درمان بیشتر و در نهایت هزینه های مربوطه نیز بیشتر خواهد شد.

  • نوع ارتودنسی از فاکتورهای موثر بر هزینه ارتودنسی اطفال مشهد

بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد پس از معاینه دندان های کودکتان و با توجه به وضعیت دندان ها و شدت ناهنجاری، بهترین نوع ارتودنسی را انتخاب می کند. قیمت انواع ارتودنسی با هم متفاوت است.

  • طول دوره درمان

از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت ارتودنسی کودکان در مشهد می توان به طول دوره درمان اشاره کرد؛ هر چه دوره درمان، طولانی تر باشد، هزینه های مربوطه نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند.

برای اطلاع دقیق از قیمت ارتودنسی اطفال در مشهد، می توانید به مطب خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد، بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در مشهد، مراجعه کرده تا ایشان دندان های کودکتان را معاینه کرده و سپس هزینه های مربوطه را با توجه به فاکتورهایی از جمله شدت ناهنجاری دندان ها، تعداد جلسات درمان و … تعیین کند.

ارتباط با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

ارتودنسی تخصصی در مشهد

سوالات متداول شما

بله با منظم شدن موقعیت فک ها و دندان ها نه تنها زیبایی لبخند و چهره بچه ها بهتر می شود که مشکلات تنفسی مانند آپنه خواب نیز برطرف می شوند.

در صورتی که دندان‌های شیری زودتر از موعد مقرر افتاده و یا کشیده شده باشد، برای جلوگیری از از بین رفتن فضای دندان‌های دائمی عموما به فضا نگهدارنده (space maintainer) یا فضا باز کن (space regainer) استفاده می‌شود.

هر زمانی که نیاز به کشیدن دندان شیری از سوی دندانپزشک احساس شود، باید با متخصص ارتودنسی مشورت کرد. زیرا عموما دندانپزشکان عمومی و حتی متخصصین دندانپزشک کودکان دانش کافی ارتودنسی ندارند.

مکیدن انگشت در کودکی می‌تواند سبب ایجاد ناهنجاری‌های زیر شود: اپن بایت، کراس بایت خلفی، افزایش ارتفاع صورت، بیرون زدگی دندان‌های جلویی بالا، تو رفتگی دندان‌های جلویی پایین، افزایش اورجت (اوربایت)

کودکان حساسیت بیشتری نسبت به افراد در سن های بالاتر به داروهای ضد درد، انواع چرک خشک کن، بی حسی ها و … دارند. از این رو توصیه بهترین دکتر ارتودنسی کودکان در مشهد این است که هرچه سن کودک شما بیشتر باشد، امکان بروز خطرات در درمان های مربوط به دندان کمتر است.

همانطور که می‌دانید هزینه های مربوط به دریافت خدمات دندان پزشکی به دلیل گسترده بودن زمینه ارائه این خدمات متفاوت است. اما عواملی همچون، تجربه پزشک، امکانات کلینیک، شدت عارضه و… را می‌تواند از دسته عواملی دانست که در افزایش هزینه های درمان تاثیر گذاراند.

بله در روزهای ابتدایی به دلیل آزرده بودن فک و دندان ها در زمان غذا خوردن دردی در بخش های مختلف دهان احساس خواهد شد. اما شدت آن به قدری کم است که کودکان کاملا آن را تحمیل خواهند کرد. 

بنا به توصیه بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در مشهد، خدمات ارتودنسی متحرک برای کودکان، مناسب نیست. اما از نوجوانی به بعد می توان زیر نظر دندانپزشک متخصص از خدمات مربوط به ارتودنسی متحرک، استفاده کرد.

بله در صورتی که کودکتان از همان سنین پایین، زیر نظر دندانپزشک متخصص باشد، اغلب مشکلات دندان را بدون نیاز به جراحی و با استفاده از خدمات ارتودنسی می توان درمان کرد.

مدت زمان درمان ارتودنسی کودکان به فاکتورهای مختلفی همچون شدت ناهنجاری، روش ارتودنسی، سن و مشکلات فک بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب