بهترین زمان انجام درمان ارتودنسی دندان مشهد به گفته بهترین متخصص ارتودنسی دندان در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد

یکی از سوالات رایج مراجعه کنندگان ردیف کردن دندان های نامنظم ،این است که چه زمانی بهتر است به متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت مراجعه شود و آیا ارتودنسی محدودیت سنی دارد و بزرگسالان هم میتوانند از ارتودنسی دندان های نامرتب خود استفاده کنند یا فقط برای کودکان یا نوجوانان کاربرد دارد.
باید دانست که درمان ارتودنسی هیچ محدودیت سنی ندارد و از سن ۱۲ سالگی به بعد درمان های ارتودنسی ثابت برای همه سنین قابل انجام است، به شرطی که دندان ها و استخوان ها و لثه ها از سلامت کامل برخوردار باشند .
اما به گفته متخصص خوب ارتودنسی دندان در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد ،بهتر است اولین معاینه ارتودنسی از سن ۷ و شش سالگی انجام شود، زیرا اولین مشکلات دندانی در این سن نمایان می شود و در صورتی که مشکلات فکی وجود داشته باشد قبل از سن بلوغ می توان این مشکلات را برطرف نمود .
چون بعد از سن ۱۲ سالگی درمان مشکلات اسکلتی و فکی مشکل می‌شود و در صورت نیاز به درمان مال اکلوژن های اسکلتی توسط بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد ،حتما نیاز به انجام جراحی فک در سنین بزرگسالی می باشد که این جراحی ها بسیار سخت و پیچیده بوده و بیمار را متحمل مسائل زیادی می کند،
پس بهتر است در سنین پایین به متخصص ارتودنسی خوب در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد مراجعه گردد تا هرگونه مشکل دندانی برفکی ارتدنسی خیلی زود شناسایی شده و قبل از اینکه سن درمان آن بگذرد حتماً توسط بهترین متخصص درمان نامرتبی دندان در مشهد درمان صورت گیرد و دندان های کج و بی نظمی دندان ها توسط متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک در مشهد انجام شود.
زیرا ردیف کردن دندان ها و صاف کردن دندان ها در مشهد توسط بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد در سنین پایین قابل انجام است .
چون سرعت درمان در سنین زیر ۲۰ سال بالاتر است و مدت زمان درمان کمتر می‌شود، که این مورد یکی از مزایای درمان در سنین پایین می‌باشد .

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب