برآورد هزینه انجام ارتودنسی دندان در مشهد (خراسان رضوی)

به نظر شما عامل اصلی در قیمت ارتودنسی دندان در مشهد چیست؟

به گفته بهترین دکتر متخصص ارتودنسی دندان، دکتر نجمه تحویلدار نژاد، متخصص ارتودنسی در مشهد و خراسان رضوی درمان‌های دندانپزشکی در مشهد از گذشته تا الان همیشه هزینه‌های بالایی داشته‌اند. یکی از دغدغه های افرادی که به مطب های دندانپزشکی و ارتودنسی در مشهد مراجعه می‌کنند تامین هزینه های درمان ارتودنسی در مشهد بوده است.

از زمانی که هزینه مواد ارتودنسی در مشهد با دلار دولتی محاسبه نشد و دندانپزشکان متخصص ارتودنسی مشهد مجبور شدند خودشان و با هزینه شخصی خودشان لوازم و مواد مصرفی ارتودنسی دندان در مشهد را تهیه کنند هزینه های دندانپزشکی ارتودنسی افزایش یافت.

لذا برای اینکه همه افراد بتوانند درمان ارتودنسی دندان های نامرتب خود را انجام دهند قیمت دریافتی ارتودنسی در مشهد به صورت اقساطی از مراجعین ارتودنسی دریافت می‌شود، تا همه افراد بتوانند درمان ارتودنسی با هزینه اقساطی و ارزان انجام دهند. امیدواریم با انجام جراحی مذکور توسط بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد شاهد ردیف شدن دندان‌های نامنظم یا صاف شدن دندانهای نامرتب خود باشید.

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی

از نگاه بهترین دکتر متخصص ارتودنسی دندان در مشهد دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت در مشهد و استان خراسان رضوی که عضو انجمن ارتودونتیستهای ایران، اروپا و آمریکا می‌باشند، عامل اصلی در برآورد هزینه درمان ارتودنسی دندان میزان نامرتبی دندانی می باشد. هر چه میزان نامرتبی دندان بیشتر باشد قیمت ارتودنسی دندان بالاتر می باشد. از طرفی هر چه سن بیمار ارتودنسی بالاتر باشد به دلیل اینکه سرعت درمان کمتر می‌شود و طول مدت درمان ارتودنسی و استفاده از لوازم تخصصی ارتودنسی بیشتر می‌شود قیمت ارتودنسی دندان نیز بالاتر می‌رود.

دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص زیبایی دندان در مشهد می گویند همچنین در موارد خاص و ناهنجاری های شدید دندانی فکی و مال اکلوژن های شدید اسکلتی که علاوه بر درمان ارتودنسی ثابت روی دندانها، نیاز به درمان‌های ارتودنسی متحرک یا استفاده از پلاک های فانکشنال در مشهد باشد نیز هزینه درمان ارتودنسی بالاتر می‌رود، چون میزان کار انجام شده و مدت زمان صرف شده در درمان ارتودنسی افزایش خواهد شد.

همچنین در موارد خاص مثل دندان های نهفته یا بیمارانی که احتیاج به جراحی فک در مشهد دارند به دلیل افزایش مدت زمان و تعدّد کارهای درمانی تکنیکی ارتودنسی مشهد ،هزینه ارتودنسی در مشهد بالاتر خواهد بود.

به همین دلیل بهترین متخصص ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی مشهد، به همه بیماران و متقاضیان ارتودنسی مشهد توصیه می‌کنند که در سنین پایین‌تر برای معاینه و مشاوره سالی یکبار به متخصص ارتودنسی خوب در مشهد مراجعه کنند.

به محض نیاز به درمان ارتودنسی در مشهد در سنین پایین تر که قیمت ارتودنسی نیز به تبع آن پایین تر است، توسط بهترین متخصص ارتودنسی درمان خود را دریافت نمایند تا قبل از افزایش هزینه درمان ارتودنسی در سنین بالاتر که همواره یک امر اجتناب ناپذیر است درمان خود را خاتمه داده باشید.

برای دریافت نوبت مشاوره با دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص زیبایی دندان در مشهد می‌ توانید به صورت آنلاین نوبت خود را دریافت کرده یا با شماره 05137602475 تماس حاصل نمایید.

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب