ارتودنسی و جراحی زیبایی صورت به گفته دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و دکتر متخصص خوب ارتودنسی در مشهد 

درمان ارتودنسی به مرتب سازی دندان های نامنظم مراجعین مطب های تخصصی ارتودنسی می پردازد .اما خیلی از اوقات بسیاری از این مراجعین حین ارتودنسی علاوه بر مشکلات دندانی و نامرتبی دندان های کج مشکلاتی در مجموعه ساختار های سر و صورت مثل فک ها بینی چانه و گونه ها دارند و نیاز به انجام جراحی های زیبایی در این ساختار ها دارند.

 به همین دلیل سوال بسیاری از مراجعه کنندگان اورتودونسی این هست که درمان ارتودنسی به لحاظ تقدم و تاخر زمانی، چه زمانی نسبت به جراحی های زیبایی سر و صورت باید انجام شود.

 دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین دکتر ارتودنسی در مشهد و متخصص ارتودنسی خوب در استان خراسان رضوی معتقد است به عنوان یک اصل کلی در درمان ارتودنسی موقعیت دندان ها نسبت به حالت نامرتب اولیه اصلاح می شود، در درمان ارتودنسی دندان ممکن است کشیده شود و دندان های بیرون زده عقب برده شوند. با عقب بردن دندان های نامرتب و بیرون زده موقعیت دندان های جلویی دهان با لب بالا و بینی تغییر می کند .

از دیدگاه دکتر نجمه تحویلدار متخصص ارتودنسی خوب در مشهد و در استان خراسان رضوی همچنین در بیمارانی که دندان های عقب رفته دارند طی ارتودنسی موقعیت بیرون زده تری برای دندان ها جلویی تعریف می شود و لذا تمام این موارد می‌تواند رابطه دندان های فک بالا با لب بالا و بینی و نیز رابطه دندان های فک بالا با خود فک بالا را دستخوش تغییر نماید.

 از نظر دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد به همین دلیل بهتر است اول روابط دندانی توسط درمان تخصصی ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت تثبیت شود و سپس جراحی های زیبایی انجام شود. به عنوان یک اصل کلی بهتر است جراحی های زیبایی بعد از درمان ارتودنسی صورت گیرد.

 حال به تفضیل هر یک از جراحی های زیبایی در محدوده سر و صورت مورد بررسی قرار می گیرند .

۱. جراحی بینی: بینی ساختاری است که روی استخوان فک بالا قرار گرفته است و رابطه تنگاتنگی با دندان های فک بالا و لب بالا در زیبایی چهره از نمای روبرو و نیمرخ ایفا می کند.

 به گفته دکتر نجمه تحویلدار نژاد از دکترهای متخصص ارتودنسی خوب در مشهد و در استان خراسان رضوی جراحی بینی همیشه باید بعد از درمان ارتودنسی انجام گیرد .یعنی جراح فک یا متخصص گوش و حلق و بینی شکل نهایی بینی را با توجه به شکل نهایی لب و دندان ها که متخصص ارتودنسی از قبل طراحی نموده است تعیین کند.

 دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی عقیده دارد همچنین در بیمارانی که نیاز به انجام جراحی فک دارند بهتر است اول درمان جراحی فک انجام شود و سپس بعد از یک سال و کاهش تورم های ناحیه جراحی فک جراحی بینی بعد از تثبیت موقعیت نهایی فک بالا انجام گیرد.

 چون جراحی فک در فک بالا می تواند باعث تغییراتی در فرم و شکل بینی شود .

احتمال دارد بعد از جراحی فک بالا، پل بینی گود شود طول بینی کوتاه یا بلند شود یا پایه بینی پهن شود.

به عقیده دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و مرتب سازی دندان های کج در مشهد و در استان خراسان رضوی در صورتی که از قبل جراحی بینی صورت گرفته باشد ممکن است بیمار مجبور شود بعد از جراحی فک و تغییر فرم بینی از قبل جراحی شده، مجدداً یک جراحی اصلاحی و ترمیمی روی بینی انجام دهد که این مسئله هزینه و استرس مضاعفی را می تواند به بیمار تحمیل نماید .

۲. جراحی فک: در مورد ناهنجاری های فکی و مال اکلوژن های کلاس دو و کلاس سه فکی  که یک فک نسبت به فک مقابل در موقعیت عقب رفته تر یا بیرون زده تر قرار دارد و با درمان ارتودنسی تنها، نمی توان نتایج قابل قبولی به لحاظ زیبایی و ثبات و فانکشن حاصل کرد بایستی درمان جراحی فک انجام شود .

از لحاظ زمان بندی جراحی فک باید ابتدائاً درمان ارتودنسی صورت گیرد. به عقیده دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین ارتودنتیست در مشهد و در استان خراسان رضوی درمان دندانهای نامنظم توسط متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت در مشهد انجام شود. رابطه دندان‌های فک بالا و فک پایین با فک خودشان و نسبت به هم دیگر هماهنگ و متناسب گردد و شرایط اکلوژن برای جراح در اتاق عمل مهیا شود. دوره اولیه ارتودنسی به این منظور یک سال تا یک سال و نیم می باشد.

 بعد از زمان درمان ارتودنسی ، جراحی فک انجام شده و بعد از خاتمه جراحی فک به مدت شش ماه به طور میانگین مابقی درمان ارتودنسی توسط متخصص خوب ارتودنسی و مرتب سازی دندان ها انجام می شود تا جزئیات پایان درمان برای دندان ها حاصل شده و سپس درمان خاتمه می یابد .

از دیدگاه دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی خوب در مشهد و استان خراسان رضوی درمان جراحی فک بدون درمان ارتودنسی ابتدایی و بدون آماده سازی دندان ها توسط متخصص ارتو دنسی بسیار نادر بوده و در صورت انجام این کار یعنی انجام جراحی فک بدون ارتودنسی ممکن است تبعات ناگوار برای بیمار به وجود آید و بیمار مجبور شود دوباره یک درمان ارتودنسی با درمان جراحی فک مجدد انجام دهد که هزینه‌های گزافی را بر بیمار به لحاظ مادی و معنوی تحمیل خواهد کرد.

۳. جراحی زیبایی چانه : همانند بینی و رابطه آن با دندان ها و لب بالا موقعیت دندان ها و لب پایین با چانه می تواند نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره از نمای روبرو و نیمرخ ایفا کند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد دکتر متخصص خوب ارتودنسی در مشهد و استان خراسان رضوی معتقد است به دلیل تغییر موقعیت دندان های فک پایین در حین ارتودنسی باید هر گونه جراحی تغییر موقعیت قدامی یا خلفی چانه بعد از درمان ارتودنسی انجام شود تا از درمان های جراحی مجدد و اصلاحی چانه پیشگیری شود.

دکتر تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت در مشهد و در استان خراسان رضوی معتقد است جراحی چانه به دلایل گفته شده در بالا هم باید بعد از درمان ارتودنسی صورت گیرد.

۴. تزریق ژل و فیلر: در ناحیه لب بالا یا در بینی یا چانه در بیمارانی که فک بالا و دندان های بالا ی عقب رفته دارند بیمارانی که چانه عقب رفته دارند یا افرادی که از بدفورمی ها و بدشکلی های بینی رنج می برند و تمایل به انجام ارتودنسی و جراحی ندارند می ‌توانند به عنوان یک گزینه کمکی از این درمان ها در این نواحی بهره مند شوند.

ولی به دلیل تغییرات ارتودنسی در موقعیت دندان ها با تغییر رابطه دندان ها و بینی و چانه بهتر است اول درمان ارتودنسی انجام شود و خاتمه یابد سپس تزریق ژل و فیلر انجام گیرد تا نیاز به اصلاحات بعدی نباشد.

۵. تزریق ژل و فیلر در منطقه گونه: به دلایل گفته شده در بالا بهتر است تزریق ژل و فیلر در ناحیه گونه ها هم بعد از درمان ارتودنسی صورت گیرد. چون درمان ارتودنسی درمانی دائمی است و نتایج بعد از درمان ارتودنسی دارای ثبات است ولی درمان با تزریق ژل  و فیلر معمولاً هر ۶ ماه یک بار باید تکرار شود. از نظر دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی  بهتر است درمان های موقتی در اجزای صورت با توجه به موقعیت تثبیت شده  دائمی سایر اعضا انجام شود.

 از دیدگاه دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت در مشهد و در استان خراسان رضوی درمان ارتودنسی می تواند باعث عقب رفتن لب ها یا بیرون زده تر شدن لب ها بسته به شرایط خاص هر بیمار گردد.

پس برای اینکه اثرات درمانی و زیبایی درستی  به وسیله جراحی های زیبایی به دست آید باید زمانبندی این درمان ها نسبت به ارتودونسی به درستی سنجیده و رعایت شود تا مراجعین برای درمان های زیبایی و جراحی های زیبایی به دلیل تعجیل در انجام جراحی متضرر نشوند. 

در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد(بهترین دندانپزشک خوب ارتودنسی و متخصص ناهنجاری های فک و صورت ، ارتودنسی مشهد ) ، انواع تزریق ژل و فیلر لب و چانه و بینی و فیلر خط لبخند و خط اخم توسط پزشک متخصص و متبحر در مشهد در حال انجام است .

در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی فک و صورت ، ارتودنسی مشهد ) ، انواع ارتودنسی نامرئی در مشهد در حال انجام است .

به نظر خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنتیست خوب در مشهد انتخاب نوع و دستگاه مورد استفاده در ارتودنسی و نیز سن مناسب برای انجام درمان ارتودنسی و ارتوپدی فک بسته به نظر متخصص ارتودنسی خوب و متخصص ناهنجاری های فکی دندانی در مشهد است.

مهم ترین مطلب :

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد ، تاکید می کند که برای درمان مرتب کردن دندان های کج حتما  با دندانپزشک  متخصص خود مشورت کنید .

توصیه می شود از خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی  فک و صورت در مشهد  بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی ، جهت درمان ارتودنسی نامرئی در مشهد ( سیم کشی دندان نامرتب )و درمان مشکلات فکی مشاوره رایگان دریافت کنید .

یکی از شاخه های متخصصین زیبایی دندان در مشهد ، متخصصین ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت هستند که خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد در مشهد یکی از بهترین متخصص های زیبایی دندان در مشهد و ارتودنسی نامرئی مشهد هستند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنسی مشهد با کسب تجربه های بسیار و کسب مدارج ممتاز در درمان تخصصی بیماران ارتودنسی بعنوان بهترین متخصص زیبایی دندان در شهر مشهد و  در استان خراسان رضوی (بهترین متخصص ارتودنسی خوب ، ارتودنسی مشهد ) در حال فعالیت هستند.

در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت ، ارتودنسی مشهد ) که بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد است با پرداخت خرج و مخارج ارتودنسی اقساطی و ارزان هزینه ارتودنسی نامرئی قسطی فک بالا و پایین اقساطی در مشهد و دراستان خراسان رضوی در سال 98 و 99 منتظر ملاقات شما هستیم.

جهت پرداخت قیمت تقریبی درمان ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان در سال 99 در مشهد (یعنی به شکل تدریجی ) و ردیف کردن دندان های کج و نامنظم  در مطب تخصصی ارتودنسی (بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، ارتودنسی مشهد ) سرکار خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد( بهترین متخصص ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد ))  بشکل تعرفه تقسیط شده با شما مراجعین عزیز مساعدت لازم بعمل خواهد آمد.

بهترین دندانپزشک ارتودنتیست مشهد ، ارتودنسی مشهد ، به دلیل نوع سختی و نوع کار ارتودونسی نامرئی دندان کج و مرتب سازی دندان ها برای افراد مختلف خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان یک دندان نا مرتب و کج در مشهد و قیمت ارتودونسی نامرئی قسطی و تقریبی دندان در سال 99 در استان خراسان رضوی  را بطور تقریبی برای هر فرد و با توجه به مشکل دندانی و فکی وی تعیین می کند.

خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی ارزان و قسطی دندان نامنظم در مشهد به شکل اقساطی پرداخت می شود  که معمولا در جلسه ابتدایی درمان ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد ) با نصب دستگاه ها یک پنجم کل قیمت ارتودنسی نامرئی ارزان یا اقساطی یا تعرفه تقریبی ارتودنسی نامرئی دندان نامرتب در مشهد پرداخت شده ودر جلسات بعدی چکاپ ها (بطور ماهانه ) مابقی هزینه ارزان وقسطی درمان ارتودنسی نامرئی دندان کج و نامنظم  در استان خراسان رضوی بطور توافقی از مراجعین محترم اخذ می گردد .

بطوری که قیمت ارتودنسی نامرئی اقساطی و ارزان در مشهد و استان خراسان رضوی در سال 99 در طی مدت زمان درمان ارتودونسی بطور تدریجی و با تعرفه مخارج تقسیط شده ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، ارتودنسی مشهد ) پرداخت می شود. خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد و قیمت اقساطی وارزان ارتودنسی لینگوال و هزینه اقساطی وارزان ارتودنسی نامرئی فک بالا و فک پایین ، بعد از بررسی و معاینه دقیق برآورد می شود.

هزینه تقریبی قسطی ارتودنسی نامرئی با بیمه تامین اجتماعی  یا هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی با بیمه نیروهای مسلح یا هزینه تقریبی واقساطی ارتودنسی نامرئی با بیمه دانا  یا هزینه اقساطی وارزان ارتودنسی نامرئی با بیمه کارآفرین و با بیمه ایران و خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان با بیمه بانک ملی و هزینه تقریبی هزینه سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد با بیمه بانک مسکن در مشهد در سال 99 متفاوت است وبیماران می توانند از پوشش بیمه ای خود جهت پرداخت آسان تر خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان دندان  های فک بالا و فک پایین دن دان در مشهد و در استان خراسان رضوی استفاده کنند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد) با اخذ مدرک دندانپزشکی عمومی و تخصص ارتودنسی مشهد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از بهترین متخصص های ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد، ارتودنسی مشهد ،هزینه سیم کشی نامرئی دندان کج در مشهد ) می باشند.

برای مشاهده مقالات ارتودنسی و سایر مقالات مرتبط به وب سایت خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت مشهد ( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد )مراجعه کنید.

برای انجام ارتودنسی  خوب مشهد یا بهترین مرتب سازی دندان ها در مشهد و استان خراسان رضوی به دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین  متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در استان خراسان رضوی، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی نامرئی دندان نامنظم در مشهد) مراجعه کنید.

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب