بهترین متخصص ارتودنسی دندان در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد

بهترین متخصص ارتودنسی دندان در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد

 

در درمان تخصص ارتودنسی دندان به مرتب کردن کجی دندان‌ها و ردیف کردن نامنظمی دندان ها پرداخته می شود. دکتر خوب متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی دکتر نجمه تحویلدار نژاد (ارتودنتیست و متخصص زیبایی دندان) توضیح می‌دهند درمان ارتودنسی یکی از شاخه های تخصصی علم دندانپزشکی می باشد. رشته دندانپزشکی ۶ سال به طول می انجامد و بعد از پایان دوره دندانپزشکی عمومی و اخذ مدرک دکترای حرفه ای دندانپزشکی افراد می‌توانند به عنوان دندانپزشک عمومی فعالیت کنند و تحت عنوان مدرک علمی جراح _دندانپزشک که روی تابلوهای مطب خود به کار می برند می توانند به درمان بیماری های دهان و دندان افراد بپردازند .
بعد از اتمام دوره دندانپزشکی عمومی افراد علاقه مند و مستعد، دندانپزشکان جویای علم بیشتر برای اخذ دوره های تخصصی و کسب مدارج بالاتر و به دست آوردن مهارت و تجربه بیشتر زیر نظر اساتید برجسته در هر رشته تخصصی بایستی در آزمون تخصص یا امتحان پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی شرکت کنند و با توجه به نمره ماخوذه در آزمون و با توجه به رتبه ای که به دست می آورند یکی از رشته‌های تخصصی دندانپزشکی را انتخاب و در آن مشغول به تحصیل شوند .
بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد دکتر نجمه تحویلدار نژاد شرح می دهند رشته های تخصصی دندانپزشکی تحت شاخه‌های متعددی طبقه بندی می شوند:
از جمله تخصص ارتودنسی دندان،
تخصص پروتزهای دندانی و پروتزهای فک و صورت،
تخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دندان،
تخصص بیماریهای دهان و دندان،
تخصص پاتولوژی دهان و دندان،
تخصص جراحی فک و صورت و جراحی سر و گردن،
تخصص دندانپزشکی کودکان،
تخصص جراحی لثه یا تخصص جراحی بافتهای پریودنتال و ایمپلنت،
تخصص رادیولوژی دهان و دندان،
تخصص درمان ریشه یا معالجه عصب یا همان .
دوره تخصص دندانپزشکی بسته به نوع رشته تخصصی دندانپزشکی از ۳ سال تا ۴ سال متغیر می باشد. در دوره های تخصصی دستیاران تخصصی هر رشته تخصصی یا اصطلاحاً رزیدنت های دندانپزشکی علاوه بر گذراندن واحدهای درسی نظری و عملی و لابراتوار و فانتوم دندانپزشکی همزمان به معالجه و درمان بیماران زیر نظر اساتید برجسته و دانشمند هر رشته تخصصی می‌پردازند و در طی این زمان چهار ساله کلیه اصول و فنون هر درمان دندانپزشکی را به صورت تخصصی فرا می گیرند .
دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد در استان خراسان رضوی توضیح میدهند بعد از اتمام دوره تخصص تمام دستیاران تخصصی در یک آزمون سراسری به نام آزمون بورد تخصصی ناسیونال که به صورت کشوری و در تهران در یک روز برگزار می شود شرکت می کنند و با اخذ نمره استاندارد می‌توانند به اخذ مدرک جهانی بورد تخصصی ناسیونال حائل کردند.
رتبه های برتر هر رشته تخصصی می‌توانند از شانس به دست آوردن کرسی های هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی و دانشکده های دندانپزشکی برخوردار شوند. درمان ارتودنسی یکی از درمان های تخصصی ارتودنسی دندان بوده و صرفاً باید توسط متخصص ارتودنسی دندان و متخصص ناهنجاری های فک و صورت درمان شود.
این بدان معنی است که نمی توان از افراد غیر از متخصص ارتودنسی مانند دندانپزشکان عمومی انتظار داشت که بتوانند درمان های سخت و پیچیده ارتودنسی یا حتی درمان های معمول ارتودنسی را به انجام برسانند.
چون بسیاری از درمان های ارتودنسی نیازمند دقت نظر و انجام کارهای تخصصی و پیچیده و به کاربردن مکانیک های سخت در طی زمان طولانی ارتودنسی که مدت ۱۲ سال می‌باشد هستند و در صورت انجام درمان توسط افراد فاقد مهارت و تجربه لازم اتفاقی که می‌افتد این است که ضرر یک درمان اشتباه و عواقب و عوارض بسیار زیاد یک درمان ناقص متوجه شخص بیمار می شود و مراجعه کننده عزیز مجبور می شود برای از بین بردن عوارض ایجاد شده و نیز به سرانجام رساندن درمانی که به اشتباه انجام شده مجدداً یک درمان جدید ارتودنسی دندان با استفاده از هزینه مجدد نزد یک متخصص ارتودنسی انجام دهد که معمولاً هم طبق روالی که وجود دارد اغلب افراد از انجام درمان های ناقص و نصفه و نیمه یا درمان های نیمه کاره و اشتباه دیگران امتناع می کنند.
چون این درمان ها دارای چالش هایی هستند و دندانپزشکان ارتودنتیست ترجیح می دهند به درمان ها و کارهای ناقص دیگر دندانپزشکان دست نزنند .
دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص خوب ارتودنسی در شهر مشهد معتقد است بهتر است افراد یا مراجعه کنندگان ارتودنسی قبل از انجام هر درمان تخصصی ارتودونسی به خوبی همه جوانب را بسنجند تحقیقات لازم را انجام دهند و درمان ارتودنسی را صرفاً و حتما نزد متخصص ارتودونسی دندان و متخصص ارتوپدی فک و صورت انجام دهند تا بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن با بهترین سرانجام توسط متخصص ارتوپدی فک برای آنها حاصل شود .
در شهر مشهد بر خلاف آنچه که گفته شد دندانپزشکان زیادی درمان ارتودنسی دندان را انجام می دهند که فاقد آموزش های لازم دانشگاهی هستند.
از طرفی در بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی و درمانگاه های دندانپزشکی شهر مشهد و نیز در کلینیک های زیبایی درمان ارتودنسی توسط دندان پزشکان و متخصصان انجام می شود .
از دیدگاه دکتر نجمه تحویلدار نژاد از دکترهای خوب متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی اما دو نکته در اینجا حائز اهمیت است :
یک این که به دلایلی که گفته شد ارتودنسی تخصصی توسط دندانپزشک عمومی نباید انجام شود چون یک درمان تخصصی است و صرفاً در حیطه علم و دانش و مهارت دندانپزشک متخصص ارتودنسی دندان و درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد می باشد.
از نگاه دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتوپدی فک در مشهد و در استان خراسان رضوی از طرفی بسیاری از دندانپزشکان متخصص درمانگاه های سطح شهر بعضی از متخصص های ارتودنسی مشغول به کار هستند که یا هنوز تحصیلات خود را به اتمام نرسانده اند و یا این که پروانه طبابت و مجوز کار در شهر مشهد که یک کلانشهر بزرگ می باشد را ندارند چون طبابت ارتودنسی دندان انجام دادن در شهر مشهد نیازمند سال ها طبابت و اخذ تجربه و مهارت کافی در شهرستان‌های اطراف و اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و گذراندن دوره طرح پایان تخصص می باشد که چون این افراد متخصص ارتودنسی فاقد یک یکی از این موارد می باشند نمی توانند پروانه طبابت یا مجوز مطب در شهر مشهد را اخذ کنند و به نوعی به طور غیرقانونی درمان ارتودنسی دندان را انجام می دهند که این مسئله به نوبه خود تبعات و چالش های مختص به خود را برای بیماران به همراه دارد.
چون فردی که برای آنها درمان ارتودنسی دندان را انجام میدهد غیر قابل دسترس است و چون فاقد مجوز است امکان دارد درمان بیماران را نیمه کاره رها کند و بیماران هیچ دسترسی به او برای ادامه درمان نداشته باشند.
دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنسی مشهد عقیده دارد صرف نظر از تمام این موارد گفته شده متخصص ارتودنسی دندان باید در دانشگاه معتبر و درجه یک و یک دانشکده دندانپزشکی تراز اول مثل دانشگاه علوم پزشکی تهران یا مشهد تحصیل کرده باشد تا از معتبرترین روش ها و تکنولوژی های آموزشی و از وجود اساتید برجسته و معتبر و نیز از فضای آموزشی پربار بهره مند شده باشد تا بتواند تجربه و مهارت هایی که در این دوره اندوخته است را برای درمان بیماران خود به کار برد.
چون رشته تخصص ارتودنسی در بسیاری از دانشگاه های علوم پزشکی تدریس می شود ولی به طور میانگین میزان کیفیت آموزشی در شهرهای مادر و مراکز استان ها مثل مشهد تهران شیراز و اصفهان بسیار بالاتر از شهرهای دیگر می باشد.
دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی یکی از دانشجویان ممتاز دندانپزشکی عمومی و دوره تخصصی ارتودنسی و ارتوپدی فک بوده و هر دو مدرک دندانپزشکی عمومی و مدرک تخصصی ارتودنسی خود را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد که از یکی از برترین دانشگاه های علوم پزشکی در خاورمیانه می باشد اخذ کرده اند و همچنین دارای مدرک بورد تخصصی ناسیونال می باشد .
دکتر نجمه تحویلدار نژاد از دکترهای خوب ارتودنسی در مشهد موفق به اخذ رتبه چهارم در آزمون تخصصی ارتودنسی دندان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دانشگاه سراسری شده اند و در آزمون سراسری دانشگاه ها موفق به اخذ رتبه پنجم در رشته علوم تجربی شده اند .
دکتر نجمه تحویلدار نژاد در مشهد و در استان خراسان رضوی بعد از اخذ مدارک تخصصی و سال ها طبابت و اخذ تجربه و مهارت و مجوزهای قانونی موفق به اخذ پروانه طبابت در شهر مشهد شده اند.
با کسب کلیه مجوزهای قانونی از سازمان نظام پزشکی مشهد در خیابان فلسطین مشهد مشغول به ارائه خدمات ارتودنسی دندان، درمان مال اکلوژن های فکی و ناهنجاری های اسکلتی به همشهریان عزیز اهل مشهد می باشد.
درمان ارتودنسی دندان یک درمان پرکار و پر از ریزه کاری و جزئیات است توجه به همین جزئیات است که تفاوت ها را مشخص می کند.
به عقیده دکتر نجمه تحویلدارنژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد توجه به همین جزئیات است که تفاوت بین درمان ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد را با دیگر دندانپزشکان مشخص می کند.
درمان ارتودنسی دندان از نظر دکتر نجمه تحویلدار نژاد دکتر خوب ارتودنسی در مشهد مرتب سازی ساده دندان ها و چیدمان آن ها در موقعیت مرتب درون قوس فکی نیست بلکه سایر روابط اسکلتی و فکی نیز باید متناسب شوند.
بایستی انجام درمان دوساله ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی خوب مشهد مدّنظر مراجعین مطب های تخصصی ارتودنسی قرار گیرد.
از دیدگاه دکتر نجمه تحویلدار نژاد دکتر ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی انجام درمان ارتودنسی دندان توسط متخصص ارتودنسی دندان می تواند نتایج درمان که شامل زیبایی دندان ها، زیبایی لبخند، بهبود طرح لبخند ،سلامتی دندان ها،سلامت ریشه دندان ها و لثه ها، بهبود ظاهر صورت و سلامتی بافتها ونیز ثبات و دوام دراز مدت درمان را تضمین کند.

در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی فک و صورت ، ارتودنسی مشهد ) ، انواع ارتودنسی نامرئی در مشهد در حال انجام است .

به نظر خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنتیست خوب در مشهد انتخاب نوع و دستگاه مورد استفاده در ارتودنسی و نیز سن مناسب برای انجام درمان ارتودنسی و ارتوپدی فک بسته به نظر متخصص ارتودنسی خوب و متخصص ناهنجاری های فکی دندانی در مشهد است.

مهم ترین مطلب :

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص درمان ناهنجاری های فک و صورت در مشهد ، تاکید می کند که برای درمان مرتب کردن دندان های کج حتما با دندانپزشک متخصص خود مشورت کنید .

توصیه می شود از خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و متخصص ارتوپدی فک و صورت در مشهد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی ، جهت درمان ارتودنسی نامرئی در مشهد ( سیم کشی دندان نامرتب )و درمان مشکلات فکی مشاوره رایگان دریافت کنید .

یکی از شاخه های متخصصین زیبایی دندان در مشهد ، متخصصین ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت هستند که خانم دکتر نجمه تحویلدار نژاد در مشهد یکی از بهترین متخصص های زیبایی دندان در مشهد و ارتودنسی نامرئی مشهد هستند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد ارتودنسی مشهد با کسب تجربه های بسیار و کسب مدارج ممتاز در درمان تخصصی بیماران ارتودنسی بعنوان بهترین متخصص زیبایی دندان در شهر مشهد و در استان خراسان رضوی (بهترین متخصص ارتودنسی خوب ، ارتودنسی مشهد ) در حال فعالیت هستند.

در مطب ارتودنسی دکتر نجمه تحویلدارنژاد(بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی ودرمان ناهنجاری های فک و صورت ، ارتودنسی مشهد ) که بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد است با پرداخت خرج و مخارج ارتودنسی اقساطی و ارزان هزینه ارتودنسی نامرئی قسطی فک بالا و پایین اقساطی در مشهد و دراستان خراسان رضوی در سال 98 و 99 منتظر ملاقات شما هستیم.

جهت پرداخت قیمت تقریبی درمان ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان در سال 99 در مشهد (یعنی به شکل تدریجی ) و ردیف کردن دندان های کج و نامنظم در مطب تخصصی ارتودنسی (بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، ارتودنسی مشهد ) سرکار خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد( بهترین متخصص ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد )) بشکل تعرفه تقسیط شده با شما مراجعین عزیز مساعدت لازم بعمل خواهد آمد.

بهترین دندانپزشک ارتودنتیست مشهد ، ارتودنسی مشهد ، به دلیل نوع سختی و نوع کار ارتودونسی نامرئی دندان کج و مرتب سازی دندان ها برای افراد مختلف خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان یک دندان نا مرتب و کج در مشهد و قیمت ارتودونسی نامرئی قسطی و تقریبی دندان در سال 99 در استان خراسان رضوی را بطور تقریبی برای هر فرد و با توجه به مشکل دندانی و فکی وی تعیین می کند.

خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی ارزان و قسطی دندان نامنظم در مشهد به شکل اقساطی پرداخت می شود که معمولا در جلسه ابتدایی درمان ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد ) با نصب دستگاه ها یک پنجم کل قیمت ارتودنسی نامرئی ارزان یا اقساطی یا تعرفه تقریبی ارتودنسی نامرئی دندان نامرتب در مشهد پرداخت شده ودر جلسات بعدی چکاپ ها (بطور ماهانه ) مابقی هزینه ارزان وقسطی درمان ارتودنسی نامرئی دندان کج و نامنظم در استان خراسان رضوی بطور توافقی از مراجعین محترم اخذ می گردد .

بطوری که قیمت ارتودنسی نامرئی اقساطی و ارزان در مشهد و استان خراسان رضوی در سال 99 در طی مدت زمان درمان ارتودونسی بطور تدریجی و با تعرفه مخارج تقسیط شده ( در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی و بهترین کلینیک ارتودنسی مشهد ، ارتودنسی مشهد ) پرداخت می شود. خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد و قیمت اقساطی وارزان ارتودنسی لینگوال و هزینه اقساطی وارزان ارتودنسی نامرئی فک بالا و فک پایین ، بعد از بررسی و معاینه دقیق برآورد می شود.

هزینه تقریبی قسطی ارتودنسی نامرئی با بیمه تامین اجتماعی یا هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی با بیمه نیروهای مسلح یا هزینه تقریبی واقساطی ارتودنسی نامرئی با بیمه دانا یا هزینه اقساطی وارزان ارتودنسی نامرئی با بیمه کارآفرین و با بیمه ایران و خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان با بیمه بانک ملی و هزینه تقریبی هزینه سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد با بیمه بانک مسکن در مشهد در سال 99 متفاوت است وبیماران می توانند از پوشش بیمه ای خود جهت پرداخت آسان تر خرج و مخارج ارتودنسی و هزینه ارتودنسی نامرئی اقساطی وارزان دندان های فک بالا و فک پایین دندان در مشهد و در استان خراسان رضوی استفاده کنند.

دکتر نجمه تحویلدار نژاد متخصص ارتودنسی و درمان ناهنجاری های فک و صورت( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد ، ارتودنسی مشهد) با اخذ مدرک دندانپزشکی عمومی و تخصص ارتودنسی مشهد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از بهترین متخصص های ارتودنسی خوب مشهد و استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد، ارتودنسی مشهد ،هزینه سیم کشی نامرئی دندان کج در مشهد ) می باشند.

برای مشاهده مقالات ارتودنسی و سایر مقالات مرتبط به وب سایت خانم دکتر نجمه تحویلدارنژاد متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک وصورت مشهد ( بهترین متخصص زیبایی دندان در مشهد، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی نامرئی دندان نامرتب در مشهد )مراجعه کنید.

برای انجام ارتودنسی خوب مشهد یا بهترین مرتب سازی دندان ها در مشهد و استان خراسان رضوی به دکتر نجمه تحویلدار نژاد بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد و در استان خراسان رضوی( بهترین متخصص زیبایی دندان در استان خراسان رضوی، ارتودنسی مشهد ، سیم کشی نامرئی دندان نامنظم در مشهد) مراجعه کنید.

 

درباره نویسنده : 

من در سال ۱۳۷۹ در کنکور سراسری دانشگاهها با رتبه ممتاز ( رتبه پنج ) در رشته تجربی پذیرفته شدم و در دانشکده دندانپزشکی مشهد مشغول به تحصیل گردیدم. من در طول دوره تحصیلی از دانشجویان ممتاز این دانشکده بوده و بارها موفق به دریافت تقدیرنامه های علمی شدم ؛ و درنهایت در سال۱۳۸۹ با دفاع از پایان نامه خود در مورد “ تاثیر فاکتور رشد استخوان در مشکلات فکی” موفق به اخذ درجه دکترای تخصصی دندانپزشکی شدم و به عضویت سازمان نظام پزشکی کشور و انجمن متخصصین جهانی ارتودنسی درآمدم.

فهرست مطالب

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

جهت ارتباط با مشاوران ما فرم زیر را پر نمایید.

کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به دکتر نجمه تحویلدارنژاد ميباشد | طراحی سايت و سئو توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس وب